افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

آرایش مناسب دختر 13 ساله/ مادر و دخترت تصمیم گرفته اند صلح کنند، این راه را با احتیاط به او آموزش بده

  • کد خبر : 281045
آرایش مناسب دختر 13 ساله/ مادر و دخترت تصمیم گرفته اند صلح کنند، این راه را با احتیاط به او آموزش بده

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- اگر یادتان باشد می گفتند در خارج از کشور فقط خانم های مسن و بزرگتر آرایش می کنند تا خانم های جوان از سنین پایین آرایش را شروع نکنند که می تواند ضررهایی برایشان داشته باشد البته مضرات آرایش. به رنگ صورتی این اتفاق می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- اگر یادتان باشد می گفتند در خارج از کشور فقط خانم های مسن و بزرگتر آرایش می کنند تا خانم های جوان از سنین پایین آرایش را شروع نکنند که می تواند ضررهایی برایشان داشته باشد البته مضرات آرایش. به رنگ صورتی این اتفاق می افتد که لوازم آرایشی شما کیفیت خوبی ندارد، مثلا اگر صورتتان چرب است برای جبران آن باید به دنبال بهترین کرم پودر برای پوست چرب باشید تا علاوه بر اینکه پوستتان را زیبا بپوشاند و آن را درست کند. صاف به نظر می رسد، مرطوب می کند و ترشح چربی پوست شما را نیز کنترل می کند و مهمتر از همه این که بعد از استفاده صورت شما را براق نمی کند و ظاهر شما را بد جلوه نمی دهد.

پس ببینید برای انتخاب آرایش باید کوچکترین جزئیات را در نظر بگیرید اما کار به همین جا ختم نمی شود و برای خود آرایش باید جزئیات زیادی را رعایت کنید اما مهمترین اصل در آرایش این است که زیبایی را بیشتر می کند. از چهره شما و البته عیب‌های خود را بپوشانید، برای مثال به دنبال آرایشی شیک برای دانشگاه باشید که صورت شما را طبیعی و زیبا نشان دهد، نه آنقدر مصنوعی که شما را به فردی متفاوت تبدیل کند. حال در این میان بسیاری از خانم های جوان گاهی به دلیل جوش های دوران بلوغ و تغییرات صورت خود اعتماد به نفس ندارند و می خواهند با آرایش زیباتر به نظر برسند. ما باید آنها را شناسایی کنیم و از انجام این کار جلوگیری کنیم، به یاد داشته باشید. به آنها بگویید زیبا هستند و به آنها همان اصل را آموزش دهید که نباید شخص دیگری را آرایش کنند و به آنها بگویید که در برخی شرایط می توانند آرایش کنند. ببینید، در این مقاله نحوه آرایش ملایم برای دختران نوجوان را به شما آموزش داده ایم. پس با ما همراه باشید

ضد آفتاب و کانسیلر بزنید.

بهتر است دختران نوجوان به دلیل آکنه از کرم پودر استفاده نکنند و از ضدآفتاب هایی استفاده کنند که مرطوب کننده بوده و به سلامت پوستشان کمک می کند. از کانسیلر بر اساس رنگ پوست خود استفاده کنید.

ابروهای خود را مرتب کنید و آنها را شانه کنید.

دختران نوجوان نیازی به برداشتن ابروهای خود ندارند و ابروهای پهن و طبیعی امروزه بسیار مد شده اند، اما اگر کم پشت و نامرتب به نظر می رسند، می توانید کمی آنها را تمیز کنید، اما مراقب باشید زیاده روی نکنید و صورت شما معصومیت خود را از دست بدهد. . . اما به طور کلی برس کشیدن ابروها و مرتب نگه داشتن آنها می تواند زیبایی چهره شما را افزایش دهد.

آرایش نوجوان

پشت پلک های خود را سایه بزنید.

اگر به یک مهمانی یا مراسم خاص می‌آیید و می‌خواهید آرایش زیبایی را به رخ بکشید که به شما رنگ و روح می‌دهد، توصیه می‌کنیم تن زیبای متناسب با رنگ چشم‌تان را انتخاب کنید، اما باید مراقب باشید که در Don’t you به هیچ وجه زیاده روی کنید و برای هر موقعیتی از سایه ها استفاده نکنید، بلکه در مواقع عادی از رنگ های خنثی و ملایم و در شرایط خاص از رنگ های شادتر استفاده کنید.

ریمل مکمل فریم چشم شماست.

ریمل درخشندگی خاصی به چشم ها می بخشد و در زیباتر نشان دادن آن ها بسیار موثر است، اما اگر مژه های شما به طور طبیعی پرپشت و بلند هستند، توصیه می کنیم به جای ریمل از فر مژه استفاده کنید تا چشم های خود را بزرگ کرده و مژه های خود را زیباتر نشان دهید. . ظاهراً می‌توانید به جای ریمل‌های مشکی از ریمل‌های رنگارنگ و شیک هم استفاده کنید که دقیقاً با سن نوجوان همخوانی دارد و چهره‌ای شاداب به او می‌بخشد.

آرایش نوجوان

از برق لب روی لب های خود استفاده کنید.

برق لب یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای دختران جوان است، زیرا با رژ لب سن شما بیشتر به چشم می‌آید، در حالی که برق لب اینطور نیست و حتی باعث می‌شود کمتر پیر به نظر برسید، البته در برخی موارد مدل‌ها. انواع رنگی نیز وجود دارد، اما آنقدرها چشمگیر نیستند و می توانید از آنها استفاده کنید.

آرایش نوجوان

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=281045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.