افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

بحران اشتغال و بیکاری چالش اقتصادی، سیاسی و امنیتی کشور است

  • کد خبر : 281039
بحران اشتغال و بیکاری چالش اقتصادی، سیاسی و امنیتی کشور است

۱۱ / ۰۳ / ۱۴۰۳ – ۱۵:۵۸:۲۲ ظریف: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حوزه اشتغال بحران اشتغال و بیکاری داریم و این یک چالش امنیتی و اقتصادی و سیاسی است. به گزارش خبرنگار ایلنا، وی پس از تکمیل مراحل ثبت نام در ستاد انتخابات کشور، ضمن ثبت نام به عنوان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات […]


۱۱ / ۰۳ / ۱۴۰۳ – ۱۵:۵۸:۲۲

ظریف:




نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حوزه اشتغال بحران اشتغال و بیکاری داریم و این یک چالش امنیتی و اقتصادی و سیاسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی پس از تکمیل مراحل ثبت نام در ستاد انتخابات کشور، ضمن ثبت نام به عنوان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: شعار انتخاباتی ندارم اما هم برای مجلس و هم برای مجلس. با توجه به درخواست های متعددی که از جانب خودم و دوستان و علاقه مندان مطرح شد، تصمیم به ثبت نام و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گرفتم.

وی افزود: اگرچه وظایف مجلس و دولت در حوزه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و نه حل مشکلات کشور است، اما هر چه جلوتر می رویم، می بینیم که مسائل پیچیده و مشکل ساز می شود. به یک مشکل و از یک مشکل به یک بحران.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: به عنوان مثال در حوزه اشتغال بحران اشتغال و بیکاری داریم و این یک چالش امنیتی و اقتصادی و سیاسی است. علاوه بر این، در بخش مسکن، ما با بحران مسکن مواجه هستیم. و قیمت ها

وی تصریح کرد: به عنوان مثال امروز بحران در بازار مسکن و بحران در سطح قیمت ها داریم که قطعا بخشی از آن به عوامل بیرونی نظام و برون زا مانند تحریم ها مربوط می شود و بخشی نیز ناشی از تناقض در سیاست هاست. و تصمیمات. و بخشی از آن مربوط به عدم تناسب مسئولیت ها با مردم است که چالش هایی را ایجاد کرده است.

وی در ادامه گفت: بدون شک توانمندی و سلامت روانی مدیران نیز مهم است. بعد از جنگ 6 دولت روی کار آمده اند که عملکرد آنها به ویژه در حوزه اقتصادی بسیار شبیه به هم است اما وقتی به حوزه اقتصادی نگاه می کنیم وابستگی خود را به فروش نفت افزایش داده اند.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری

درست

همراه اول - همراه مکانیک - آچار.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=281039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.