افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
6

سیاست کنونی دشمن اندلسی شدن جوامع اسلامی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 280946
سیاست کنونی دشمن اندلسی شدن جوامع اسلامی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته در قطعه مشگین شرقی در مسجد امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهرستان لاهرود اظهار داشت: دشمنان در صدد بی تفاوتی، بی تفاوتی هستند. غیرت و اندلس ترویج شراب و روابط نامشروع. وی با تاکید بر مبارزه جدی با فساد […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته در قطعه مشگین شرقی در مسجد امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهرستان لاهرود اظهار داشت: دشمنان در صدد بی تفاوتی، بی تفاوتی هستند. غیرت و اندلس ترویج شراب و روابط نامشروع.

وی با تاکید بر مبارزه جدی با فساد و فحشا، افزود: مهمترین روش دشمنان دین به عنوان راهبرد، گسترش فساد و فحشا در جوامع اسلامی و دینی است. وقتی فساد و فحشا پدید آید، روح ایمان، جوانمردی و دین. و غیرت ملی از بین رفته است

امام جمعه مشگین شرقی ادامه داد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، قوای حاکمه مهمترین عامل در توجیه و اشاعه مفاسد اخلاقی، جنسی و دینی هستند و از طریق باندهای مفسد سعی در نابودی جوانان ما دارند. اما ما از جنگ و جهاد دست کشیدیم. ما با فساد و فحشا مخالف نیستیم.

حجت الاسلام سافاری وی تاکید کرد: دشمن در عرصه فرهنگی به دنبال اندلس دیگری است که به راحتی سنگرهای از پیش تعیین شده را فتح کند، اما آنچه در این نبرد کارساز خواهد بود، جهاد فرهنگی و بسیج همگانی مسئولان و دست اندرکاران فعالیت فرهنگی برای استفاده از راهبردها و راهکارهای طراحی شده برای مقابله با آن است. ناتو فرهنگی پیروزی را به ارمغان خواهد آورد.

وی گفت: راهبردهای دشمن را بشناسید، برنامه ریزی فرهنگی، مبارزه جدی با مفاسد و فحشا، امر به معروف و نهی از منکر، احیای فرهنگ اسلام ناب محمدی، تهاجمی عمل، احیای نماز، نماز و مسجد، تعمیق بینش و مشی دینی. و از جمله این راهبردها و راهکارها می توان به فرهنگ سازی جامعه، افشای مواضع دشمن و تداوم و موضع گیری برای رسیدن به پیروزی کامل در رویارویی با ناتوی فرهنگی اشاره کرد.

جامعه جهانی باید به سکوت خود در برابر اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل پایان دهد

خطیب نماز جمعه مشگین شرقی در ادامه سخنان خود با انتقاد از سکوت جامعه جهانی در قبال مردم مظلوم فلسطین گفت: از بی تفاوتی و سکوت جامعه جهانی به ویژه جامعه عربی و اسلامی متاسف و متاثر هستیم. ، نسبت به فجایع انسانی فلسطین، غزه و رفح.

حجت الاسلام سافاری وی تصریح کرد: امروز باید به معنای واقعی کلمه در کنار مردم مظلوم فلسطین و غزه در برابر این جنایات و نسل کشی ها بایستیم، بنابراین امیدواریم مجامع بین المللی به سکوت خود در برابر اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل پایان دهند.

وی با اشاره به افتتاح دوازدهمین دوره شورای اسلامی گفت: نگران وضعیت موجود و تحولات اخیر مجلس هستیم. مجلس طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید آرام و امیدوار باشد. و ایجاد انگیزه و دعوت به همدلی و برادری در عرصه عمومی کشور.

حجت الاسلام صفری اذعان داشت: رقابت های بیهوده رسانه ای و جنجال های مضر سیاسی نباید زمان و مدت کوتاه مسئولیت یک نماینده مجلس را اشغال کند. در اینجا کیمیای رحمت، بخشش، عدالت، صداقت، مسئولیت و سخت کوشی کلید است. قیمت اصلی مشخص شد

وی با اشاره به حضور و دیدار نماینده مردم مشگین شهر در اجلاس نماز جمعه در جوار بارگاه امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهرستان لاهرود گفت: انتظار مردم از نماینده. مجلس ایجاد وحدت، همدلی، همفکری و تلاش برای حل مشکلات و مشکلات اساسی منطقه است و مردم به خدمت صادقانه بدون بازی های سیاسی مرتبط هستند.

امام جمعه مشگین شرقی به نامه مقام معظم رهبری خطاب به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه های آمریکا اشاره کرد و افزود: نامه مقام معظم رهبری به جوانان و دانشجویان آمریکایی اتفاقات خوبی برای آینده جهان، وجدان های بسیاری در سطح جهانی به همراه داشت. مقیاس او بیدار شده و حقیقت آشکار می شود و تاریخ ورق می زند.

تاکید بر حضور پرشور در انتخابات پیش رو و گزینش صحیح.

حجت الاسلام صفری با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات آتی و در انتخابات اصلح خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید «حضرت آیت الله رئیسی» موفق شد چهره بسیار امیدوارکننده ای از دوران ریاست جمهوری خود و میراثی گرانبها برای مردم ارائه دهد. مرحله. مدیریت انقلابی بنابراین هنگام انتخاب رئیس جمهور باید کاری کنیم که خون شهدای خدمت پایمال نشود.

وی در پایان سخنان خود فرارسیدن سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 جوداد را گرامی داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.