افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

کاربران خارجی «ایکس»: به رهبرانی مانند رهبر ایران نیازمندیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 280904
کاربران خارجی «ایکس»: به رهبرانی مانند رهبر ایران نیازمندیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

‌خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: دانشگاه های آمریکا از اوایل اردیبهشت ماه به نشانه اعتراض به نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه شاهد اعتراضاتی بودند که از منظر ناظران در دهه 1960 و اعتراضات دانشگاهی این کشور علیه ویتنام مشاهده شد. جنگ. این اعتراضات علیه نسل کشی صهیونیست ها در بیش از 50 دانشگاه […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: دانشگاه های آمریکا از اوایل اردیبهشت ماه به نشانه اعتراض به نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه شاهد اعتراضاتی بودند که از منظر ناظران در دهه 1960 و اعتراضات دانشگاهی این کشور علیه ویتنام مشاهده شد. جنگ.

این اعتراضات علیه نسل کشی صهیونیست ها در بیش از 50 دانشگاه آمریکایی به برخی دیگر از کشورهای غربی، استرالیا (دانشگاه های ملبورن و سیدنی)، کانادا (مک گیل و… توافق)، فرانسه (موسسه مطالعات سیاسی پاریس و دانشگاه سوربن)، ایتالیا (دانشگاه ساپینزا)، انگلستان (دانشگاه ها لیدزکالج و دانشگاه لندن وارویک) و غیره. کشیده شد

در همین راستا، رهبر معظم انقلاب صبح پنجشنبه نامه مهمی خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا منتشر کردند که بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشته و هر کدام از زاویه ای به این نامه پرداخته اند. . .

پس از انتشار چند رسانه نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، کاربران انگلیسی زبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس واکنش نشان دادند و با انتشار بخشی از نامه مهم انقلابیون به بیان نظرات خود پرداختند. رهبر.

واکنش اولیه به این نامه ابراز خرسندی و استقبال بود، به ویژه در بخشی که وی خطاب به دانشجویان آمریکایی نوشت: «شما اکنون در قسمت درست تاریخ هستید». کاربری با درج تصاویر مربوط به خشونت پلیس با جریان حامی فلسطین، این قسمت از بیانات رهبر انقلاب را برجسته کرد.

کاربر دیگری نیز بخش هایی از این نامه را بازتاب داده و رهبر انقلاب را خطاب قرار داده است آه تو موجی از احترام نظامی نوشت: با تشکر از مقام معظم رهبری، احترام عمیق من برای شما.

کاربران خارجی

کاربری که خود را فعال حقوق بشر و کارشناس ژئوپلیتیک در BV Page X معرفی کرد، نوشت: رهبر معظم انقلاب ایران با دانشجویان دانشگاه های آمریکا ابراز همبستگی کردند. به حرف های مزخرف گوش نده… اعتراض کار می کند!

کاربران خارجی

کاربر دیگری در صفحه خود نوشت: نامه امام خامنه ای به دانشجویان آمریکایی یادآوری قدرتمند بر اهمیت مقابله با ظلم و عدالت خواهی است. مردم فلسطین ده ها سال متحمل بی عدالتی شده اند و ضروری است که همه ما دست به دست هم دهیم و از مبارزه آنها برای آزادی و تعیین سرنوشت حمایت کنیم.

این پست ادامه می دهد: بیایید با هم برای حفظ حقوق و کرامت مردم فلسطین و مبارزه برای آینده صلح و عدالت تلاش کنیم.

کاربران خارجی

کاربر دیگری که صورتش در عکس پروفایل است چفیه او نقاب فلسطینی بر سر دارد و حمایت پرشور خود از فلسطین را در مجموعه پست های خود به تصویر می کشد. وی خطاب به رهبر انقلاب اسلامی نوشت: شما در سمت راست تاریخ هستید اگر از فلسطین حمایت می کنید.

کاربران خارجی

مطالب و پیام رهبر معظم انقلاب نیز بحث هایی را در میان کاربران ایکس به راه انداخت و نشان داد که یهودیان و مسلمانان منزجر از رژیم صهیونیستی هم عقیده هستند. آنها با هم هستند.

فردی با نام کاربری «یهودی ضدصهیونیست» در پستی مدعی شده است که «یهودیان واقعی از فلسطین، ایران و بشریت حمایت می کنند و در سمت راست تاریخ قرار دارند».

کاربر دیگری به نام «هما زهرا» که به وضوح مسلمان است، در پاسخ به «یهودی ضدصهیونیست»، یادآوری کرد که «ما یکی هستیم».

در این میان، کاربر سوم به نام «کابوس آمریکایی» با بیان کلمه ای از قرآن تأکید می کند که «درس قرآن برای روابط انسانی این است: ظلم نکنید و با ظلم مخالفت کنید»؛ در این میان، ظلم و ستم نکنید. پاسخی که مورد تایید سایر کاربران است.

کاربران خارجی

این فقط عادی نبود

«برایان مست» نماینده مجلس نمایندگان آمریکا در بازنشر در شبکه اجتماعی آیت‌الله از شما تمجید می‌کند، قطعاً در اشتباه تاریخ هستید!

کاربران خارجی

«مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با بازنشر متن نامه رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا نوشت: اگر آیت الله را راضی کرده اید، آمریکا را از دست داده اید.

کاربران خارجی

در مجموع، بسیاری از کاربران انگلیسی X از اقدامات رهبر انقلاب تمجید کردند و آرزو کردند که ای کاش رهبری مانند آیت الله خامنه ای داشتند.

کاربران خارجی

در آن لینک، کاربری در حساب کاربری X شخصی خود نوشته است که «ما به رهبرانی مانند ایشان (رهبر انقلاب) نیاز داریم.

کاربران خارجی

یکی دیگر از کاربران انگلیسی زبان که احتمالاً اصالتاً ایرانی است بر اساس محتوای پست خود تأکید کرد که در دنیایی که همه در آرزوی یک رهبر واقعی هستند، ما خوش شانس هستیم که یک رهبر مهربان، درایت، فداکار و تزلزل ناپذیر داریم که برای آن کار می کند. عشق خدا

خداوند را به خاطر وجود چنین رهبر برجسته و فرزانه ای شکر می کند و تاکید می کند که به برکت صداقت و دلسوزی رهبر معظم انقلاب، ایشان و دیگران بدون ترس در مسیر درست گام برمی دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.