افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

شهید رئیسی تلفیق اخلاص و سیاست – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 280494
شهید رئیسی تلفیق اخلاص و سیاست – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام. وی عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که با حضور طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی العالمیه در مدرسه امام خمینی (ره) قم برگزار شد، گفت: یکی از آرمان هاست. مشترک بشریت عدالت است که البته برای تحقق آن باید هزینه […]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام.

وی عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که با حضور طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی العالمیه در مدرسه امام خمینی (ره) قم برگزار شد، گفت: یکی از آرمان هاست. مشترک بشریت عدالت است که البته برای تحقق آن باید هزینه کرد.

وی بیان کرد: شهدای رجایی، باهنر و بهشتی در دوران انقلاب اسلامی و شهدایی مانند آیت الله شهید رئیسی در دوران کنونی تاثیر عمیقی در جامعه ما داشتند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام با اشاره به تشییع تاریخی پیکرهای شهدای خدمت به ملت ایران گفت: این سرمایه عظیم اجتماعی حاصل خون پاک است. شهدای گرانقدری که باید از آنها محافظت کرد.

وی ادامه داد: ملت رکن اصلی انقلاب اسلامی است که باید تقویت شود چرا که این سرمایه های اجتماعی بسیار مهم هستند و برای آینده نظام اسلامی به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نقش دارند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه شهید رئیسی اخلاص و سیاست را در هم آمیخته بود، تصریح کرد: در نظام های سیاسی دنیا اخلاص با سیاست جور در نمی آید و این ویژگی را فقط در مکتب اسلام می توان دید.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام افزود: به راه انداختن کار مردم و تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی از ویژگی های سیاست اسلامی است و شهید رئیسی در این عرصه خستگی ناپذیر بود. . به گفته رهبر معظم انقلاب.

وی گفت: آیت الله رئیسی رهبری با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر، با تواضع و کار مستمر بود که به دنبال ایجاد امید در جامعه بود.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی های شهید رئیسی به عنوان رئیس جمهور مردمی و سازنده تأثیر عمیقی بر جامعه ما و سایر جوامع گذاشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.