افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

مبارزان غایب جام تختی تعلیق می شوند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 280441
مبارزان غایب جام تختی تعلیق می شوند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

ابراهیم مهربان بعد از ظهر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر در چارچوب مسابقات بین المللی جام تختی با بیان اینکه قرار است علاوه بر کشتی گیران المپیکی، کشتی گیرانی دیگری که اسامی آنها از سوی فدراسیون اعلام شده حضور داشته باشند، افزود: غیبت باید توجیه می شد.» و از آنجایی که غیبت […]

ابراهیم مهربان بعد از ظهر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر در چارچوب مسابقات بین المللی جام تختی با بیان اینکه قرار است علاوه بر کشتی گیران المپیکی، کشتی گیرانی دیگری که اسامی آنها از سوی فدراسیون اعلام شده حضور داشته باشند، افزود: غیبت باید توجیه می شد.» و از آنجایی که غیبت چند مبارز به دلیل مصدومیت موجه بود، به کادر فنی اطلاع دهید.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل حضور کمرنگ تیم های خارجی در این مسابقات چیست، گفت: فدراسیون سعی می کند زمان بندی مسابقات به گونه ای باشد که حداکثر تیم های کشتی بتوانند در این رویداد شرکت کنند اما امسال به دلیل اینکه ما در سال المپیک هستند، بنابراین اولویت اکثر کشورها بازی های المپیک است و همچنین پیش بینی حضور کم کشورهای خارجی در این دوره از جام تختی را داشتیم.

مهربان با بیان اینکه مسابقات بین المللی کشتی جام تختی قدیمی ترین مسابقات کشتی کشور است، تاکید کرد: به جز قهرمان المپیک که از شرکت در مسابقات بین المللی جام فجر معاف است، بقیه قهرمانان ما که فرصت دارند پیراهن تیم ملی را در اوزان غیر المپیکی و همچنین در مسابقاتی که امیدهای جهان را دارد و با کشتی گیران ارمنی و افغانستانی در این مسابقات به رقابت می پردازند.

این مسئول در ادامه بر اهمیت برگزاری مسابقات بین المللی استان ها تاکید کرد و اظهار داشت: هیئت های استانی همواره به عنوان بازوان توانمند فدراسیون عمل کرده اند و امروز شاهد برگزاری موفق مسابقات بین المللی جام تختی در زنجان بوده ایم که مدیران ورزش استان در این امر تلاش کردند. شبانه روزی مخصوصا شورای رزم زنجان.

دبیر فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه برگزاری این رویداد در آینده ای نه چندان دور به توسعه کشتی در زنجان کمک می کند، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن این رویداد مهم در زنجان علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی، کمک شایانی خواهد کرد. استعدادهایی که تاکنون نادیده گرفته شده اند. کشف شود

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.