افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

شهید رئیسی مردم را نعمت خود دانست – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 280280
شهید رئیسی مردم را نعمت خود دانست – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقری قالیباف رئیس شورای اسلامی شهر در مراسم هفتمین روز معراج شهدای اردیبهشت که در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد، گفت: نه تنها یک همکار را از دست دادم. و همچنین یک دوستی 45 ساله.” او در ابتدای ریاست جمهوری اش در میان اشک به من گفت; هیچ […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقری قالیباف رئیس شورای اسلامی شهر در مراسم هفتمین روز معراج شهدای اردیبهشت که در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد، گفت: نه تنها یک همکار را از دست دادم. و همچنین یک دوستی 45 ساله.” او در ابتدای ریاست جمهوری اش در میان اشک به من گفت; هیچ جایی برای من بهتر از خدمت در کنار علی بن موسی نیست. رضایت (به) اینطور نیست و من فقط به عشق خدمت به مردم آمده ام.

قالیباف گفت: مهمترین ویژگی شهید رئیسی این بود که مردم را مایه مزاحمت نمی دانست و آنها را ولی نعمت خود می دانست.

وی ادامه داد: مهمترین کار شهید رئیسی این بود که با رفتار خود رابطه کارگزار با مردم را که در تراز انقلاب اسلامی بود نشان داد. شهید بهشتی معتقد است بین مردم و عامل نباید حجاب باشد و شهید رئیسی نماد او شد.

رئیس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی در هر فرصتی اجازه داد صدای مردم شنیده شود. هیچکس ادعا نمی کند که در کار مشکلی وجود ندارد، اما به معنای واقعی شهید رئیسی مردم را نعمت خود می دانست.

قالیباف گفت: رهبر انقلاب فرمودند کار برای خدا طاقت فرسا و دلسرد کننده نیست. کی به جان شهید. رئیس وقتی نگاه می کنیم، متوجه می شویم که او خسته شده است.

وی ادامه داد: در سنت های الهی خیر عمومی ماندگار است. شهید رئیسی و یارانش به سوی مصالح عمومی حرکت می کردند. سنت های الهی همیشه ثابت است. هنر شهید رئیسی این بود که با این فرهنگ به سنت های الهی اعتقاد داشت و خدا خواست که ماندگار باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.