افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

بیت کوین آمار جستجوی گوگل / قیمت بیت کوین به کدام سمت می رود؟

  • کد خبر : 280141
بیت کوین آمار جستجوی گوگل / قیمت بیت کوین به کدام سمت می رود؟

آفتاب نیوز: افزایش تعداد جستجوها برای کلمه بیت کوین اغلب نشانگر دیرهنگام یک روند است، زیرا نشان می دهد که اوج توجه رسانه ها در بالاترین حد خود قرار دارد و ممکن است روند اصلاحی برای قیمت وجود داشته باشد. روندهای صعودی و صعودی بازار معمولاً با دوره هایی از سطوح جستجوی نسبتاً پایین اما […]

آفتاب نیوز:

افزایش تعداد جستجوها برای کلمه بیت کوین اغلب نشانگر دیرهنگام یک روند است، زیرا نشان می دهد که اوج توجه رسانه ها در بالاترین حد خود قرار دارد و ممکن است روند اصلاحی برای قیمت وجود داشته باشد. روندهای صعودی و صعودی بازار معمولاً با دوره هایی از سطوح جستجوی نسبتاً پایین اما پایدار دنبال می شوند.

با وجود بازگشت قیمت بیت کوین از پایین ترین سطح 68000 دلار و تقاضای قوی در کوتاه مدت، قیمت بازار بیت کوین زیر سطح 70000 دلار باقی مانده و بالاترین قیمت اخیر خود را بالای 71000 دلار از دست داده است.

احساسات پیرامون قیمت بیت کوین در میان فعالان بازار همچنان قوی است. اگرچه قیمت بیت کوین تا بالاترین حد خود فاصله دارد و فعالیت در بلاک چین آرام‌تر شده است، تراکنش‌های کیف پول‌های سازمانی و نهنگ‌ها دوباره فعال شده‌اند. آدرس های فعال به 220000 در روز کاهش یافته است. بالاترین سطح این آدرس ها 500000 بوده است، این کاهش تعداد آدرس های فعال نشان دهنده کاهش فعالیت دارندگان کوچک بیت کوین است. با این حال، سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر تغییری در فعالیت نشان می‌دهند، مشابه الگوهایی که قبل از بالاترین رکورد در سال 2020 مشاهده شده بود.

در حال حاضر، علاقه خرده فروشی به بیت کوین کاهش یافته است. بخشی از این افت به دلیل قیمت بالای بیت کوین و کارمزد تراکنش های آن است. در عوض، خریداران خرده‌فروشی به توکن‌های میم مانند Pepe (PEPE) و Dogwifhat (WIF) روی می‌آورند که قیمت‌های ورودی پایین‌تر و بازده بالقوه بالاتری را ارائه می‌دهند.

جستجوهای گوگل برای این توکن ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است، به ویژه در یوتیوب، که نشان می دهد جمعیت جدیدی از سرمایه گذاران خرده فروشی از این توکن ها آگاه می شوند.

آمار جستجو برای عبارت بیت کوین در مارس 2024 به اوج خود رسید، همزمان با قیمت های رکورد و جنون رسانه ای. با این حال، جهش های جستجو اغلب نشانه شروع یک روند انفجاری نیست. زیرا جایی که توجه رسانه ها بیشتر است درست قبل از وقوع اصلاح قیمت است. آمار جستجوی پایدار بیت کوین معمولاً مکان بهتری برای شروع یک روند صعودی قوی است، نه اینکه به اوج این ارقام نگاه کنید. از ماه مه، حجم جستجوی بیت کوین نسبت به اوج خود 50 درصد کاهش یافته است، اما بالاتر از دوره نزولی بازار باقی مانده است.

خریدهای خرده‌فروشی بیت‌کوین همچنان ادامه دارد، اما این بار توسط نهنگ‌ها هدایت می‌شوند و نه جریان عمومی. در پایان ماه مارس، نتایج جستجوی گوگل نشان دهنده ارزش بازار و به دنبال آن اصلاح قیمت بود. مخاطبان بیت کوین به جای تشکیل یک طبقه پایین در روندهای جستجو، در حال تنوع بخشیدن به سبدهای خود هستند. جستجوهای وب و اخبار کاهش یافته است، اما جستجوهای YouTube افزایش یافته است. این نشان می دهد که بیت کوین از راه های دیگر به مخاطبان جدیدی دست می یابد.

سلب مسئولیت: همانطور که همه می دانید، تجارت در هر نوع بازاری نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. این گزارش تجارت نیوز تنها به صورت آنلاین و همراه با تحلیل داده ها و اخبار مرتبط می باشد و این مجموعه هیچ نوع پیشنهادی برای هیچ نوع معامله ای به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.