افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

امکانات ارائه شده در جهان برای سگ ها / شرکت هواپیمایی اختصاصی

  • کد خبر : 279987
امکانات ارائه شده در جهان برای سگ ها / شرکت هواپیمایی اختصاصی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- از اخبار تکان دهنده هفته گذشته می توان به این اشاره کرد که سگی به اشتباه به جای پرواز دو ساعته با یک پرواز 8 ساعته سفر کرد و متأسفانه به دلیل طولانی بودن مدت پرواز جان خود را از دست داد و همین موضوع […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- از اخبار تکان دهنده هفته گذشته می توان به این اشاره کرد که سگی به اشتباه به جای پرواز دو ساعته با یک پرواز 8 ساعته سفر کرد و متأسفانه به دلیل طولانی بودن مدت پرواز جان خود را از دست داد و همین موضوع از تعطیلی کافه سگ در تهران که در این کافه بتوانید لحظات خوشی را در کنار حیوان خانگی مورد علاقه خود سپری کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را در فضایی صمیمی و دوستانه نوش جان کنید و همچنین استخری برای بازی سگ ها دارد. البته در نظر گرفته شد که این تفاسیر برای خبر بدی که به دلیل مرگ یک سگ در هواپیما رخ داده است، طراحی شده است که در ادامه خواهیم دید که سگ ها هم اکنون ایرلاین مخصوص به خود را دارند و می توانند از یکی از آنها سفر کنند. شهر به دیگری و همچنین به امکانات دیگری که در جاهای دیگر ارائه می شود اشاره می کنیم.

ایرلاین Air bark برای سگ ها.

شرکت هواپیمایی به نام Bark air در پروازهایی از لس آنجلس و لندن به مقاصد دیگر شهرها سگ ها را حمل می کند. این شرکت هواپیمایی برای هر سگ و صاحبش در پروازهای داخلی 5000 دلار و در پروازهای بین المللی 7600 دلار دریافت می کند. این شرکت 10 بلیط برای اسکان سگ ها و صاحبان آنها می فروشد.

9231a951ceec86e7adcc541646eda8a4

شما می توانید در هر بلیط یک همراه داشته باشید، اما بیشتر از آن، باید بلیط بخرید. تنها محدودیت برای خرید بلیط این است که سگ های خانگی باید بالای 18 سال سن داشته باشند اما برای نژاد سگ محدودیتی وجود ندارد. اولین پرواز این خط در 25 می با گلف استریم از نیویورک انجام شد. به فرشتگان جالب است بدانید که این شرکت هواپیمایی یک دستیار سگ دارد که هنگام رزرو بلیط با شما تماس می گیرد تا اطلاعات لازم را در مورد سگتان به شما بدهد.

bark-air85-04112024-b4169ab09263423db8b4bd2058544bbe

در روز پرواز باید 1 ساعت قبل و بعد از بررسی مدارک در آنجا باشید و به قسمت پذیرش هدایت می شوید. در bark plane از امکاناتی مانند عطر خوب و موسیقی آرامش بخش لذت خواهید برد، البته ناگفته نماند که این عطرها برای حیوان خانگی شما کاملا بی ضرر هستند و هیچ مشکلی برای ریه های او ایجاد نمی کنند. علاوه بر این، یک منطقه بازی برای سگ ها و تنقلات مورد علاقه آنها وجود دارد. جالب ترین قسمت داستان این است که به هر سگ یک کفش داده می شود تا بجود و سرگرم شود.

تحت عنوان

3

برای جلوگیری از حالت تهوع به سگ ها در حین پرواز به دلیل تغییر فشار هوا، به آنها غذایی مانند آبگوشت استخوان می دهند.

کافه سگ ها

در قلب آسیا، پدیده عشق به حیوانات خانگی در حال قوت گرفتن است و از این رو مکان هایی وجود دارد که دوستداران حیوانات و صاحبان آنها می توانند در حالی که سگشان در کنارشان است و از فضا لذت می برد، با دوستان خود در محیطی راحت بنشینند. کافه های حیوانات خانگی مکان های محبوبی در آسیا هستند که می توانید به راحتی با سگ خود به آنجا بروید و از تماشای بازی سگ های دیگر لذت ببرید. در اینجا به بررسی چند کافه می پردازیم که ترکیبی منحصر به فرد از صاحبان و سگ هایشان را ارائه می دهند.

یک کافه سگ در شهر کوئزون امکان فرار از شلوغی و شلوغی شهر را فراهم می کند تا دوستداران حیوانات بتوانند در کافه با سگ های دوستانه نوشیدنی و بازی کنند.

7777

به غیر از آسیا، می توانید کافه های محبوب حیوانات را در سرتاسر دنیا ببینید، به عنوان مثال یکی از کافه های دیگر به نام دی میکر اسپرسو که در ساحل طلایی قرار دارد و همانطور که در فضای مجازی این کافه مشاهده می شود، کافه های زیادی وجود دارد. بازدید سگ های دوستانه و این کافه نه تنها مکانی خنک و دلپذیر است، بلکه به شما کمک می کند تا یک دوست کوچک پشمالو پیدا کنید.

TWE-DogFriendlyCafes-01

44444

اتوبوس سواری سگ

در برخی از کشورها اتوبوس های سگی وجود دارند که سگ های شما را حمل می کنند و محیط در این وسایل نقلیه باعث خوشحالی کوچولوهای شما که سال ها تجربه کار با سگ ها را دارند به ارمغان می آورد. آنها سگ شما خواهند بود و بیشتر دامپزشکان نیز آنجا هستند. این اتوبوس ها شما را به زمین بازی، پارک یا لانه می برند و سگ هایتان را با اتوبوس به مهدکودک می فرستند. آنها اغلب ایمنی سگ را بسیار جدی می گیرند و سفر ایمن سگ شما برای آنها در اولویت است و اقدامات بیشتری را برای ایمن سازی وسیله نقلیه خود انجام می دهند.

2-660x830-1

londondogbus2

(W) اتوبوس سگ



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=279987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.