افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

افزایش اجاره بها در 3 شهر لرستان تصویب شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان خبر

  • کد خبر : 279969
افزایش اجاره بها در 3 شهر لرستان تصویب شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان خبر

به گزارش خبرنگار مهر بهزاد شکرمی در حاشیه جلسه شورای مسکن لرستان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه مداخله دولت در زمینه کنترل و نظارت بر اجاره بها در استان بود، اظهار داشت: در این جلسه قانون ساماندهی بازارهای زمین، مسکن و اجاره ابلاغ شده و بر اساس […]

به گزارش خبرنگار مهر بهزاد شکرمی در حاشیه جلسه شورای مسکن لرستان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه مداخله دولت در زمینه کنترل و نظارت بر اجاره بها در استان بود، اظهار داشت: در این جلسه قانون ساماندهی بازارهای زمین، مسکن و اجاره ابلاغ شده و بر اساس ماده 7 همین قانون، شورای عالی مسکن موظف است نرخ افزایش اجاره بها در شهرهای بالای 100 هزار واحد را تعیین و ابلاغ کند. ساکنان. مردم.

وی گفت: این مسئولیت از سوی شورای عالی مسکن کشور به شورای عالی مسکن استان ها تفویض شد. امروز در این جلسه حداکثر اجاره بها در این استان با مصوبه شورای مسکن 23 درصد تعیین شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه مالکان و املاک حق افزایش بیش از 23 درصدی اجاره بها را ندارند، تصریح کرد: این مورد پیگرد قانونی دارد، دفاتری که بیش از این افزایش پیدا کنند پلمب می شوند.

شکرمی با بیان اینکه در این راستا برای اجرای قانون از همه ساکنان استان می خواهیم تمامی معاملات اجاره، خرید زمین و مسکن خود را در سامانه «خودگردان» انجام دهند.

وی گفت: این افزایش 23 درصدی اجاره بها در شهرهای بروجرد، خرم آباد و سلام خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تاکید کرد: البته این به این معنا نیست که در سایر شهرها قاعدتاً این رقم باید کمتر از 23 درصد باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=279969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.