افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

پیش بینی یک کارشناس برای آینده تیم پرسپولیس مس/ نیاز سرخها – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 279907
پیش بینی یک کارشناس برای آینده تیم پرسپولیس مس/ نیاز سرخها – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار پرسپولیس و مس زیباترین بازی لیگ خواهد بود گفت: سبک بازی دو تیم تهاجمی است و این نوید یک بازی دوستانه را برای تماشاگران می دهد. محمود شفیع کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد پرسپولیس مقابل شمس آذر اظهار داشت: بازی بسیار سریع و تاکتیکی […]

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار پرسپولیس و مس زیباترین بازی لیگ خواهد بود گفت: سبک بازی دو تیم تهاجمی است و این نوید یک بازی دوستانه را برای تماشاگران می دهد.

محمود شفیع کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد پرسپولیس مقابل شمس آذر اظهار داشت: بازی بسیار سریع و تاکتیکی را شاهد بودیم. در این دیدار هر دو تیم برای برد به میدان آمدند و بازیکنان تمام تلاش خود را در زمین انجام دادند و مقابل فوتبال بازی نکردند. مردم از این بازی لذت بردند و فکر می کنم از نظر فنی در سطح بسیار بالایی قرار داشت.

ادامه: پرسپولیس هفته گذشته با نتیجه 4 بر 3 مقابل استقلال خوزستان به برتری روحیه‌بخش دست پیدا کرد تا بازیکنان مقابل شمس آذر با فضایی در جناح و یک گل در 20 دقیقه ابتدایی بازی باقی بمانند. در پیروزی پرسپولیس بسیار تاثیرگذار بود.

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شاگردان شمس آذر موقعیت های خوبی در دروازه پرسپولیس ایجاد کردند که با هوشیاری خط دفاعی پرسپولیس این موقعیت ها خنثی شد و در ادامه به لطف هوشمندی خط هافبک و خط حمله موفق شدیم. تا 3 بار دروازه شمس آذر را باز کند و در صدر جدول ادامه دهیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار با مس رفسنجان گفت: این دیدار یکی از زیباترین دیدارهای فصل خواهد بود چرا که هم شاگردان محرم نویدکیا هجومی بازی می کنند و هم شاگردان اسمار بازی رو به جلو را در دستور کار خود دارند. امیدوارم شاهد یک بازی تماشاگر پسند باشیم و نتیجه آن پیروزی برای پرسپولیس باشد.

این کارشناس فوتبال در خصوص نیازهای پرسپولیس برای فصل آینده لیگ برتر گفت: پرسپولیس به یک هافبک دفاعی و یک بازیساز نیاز دارد که علاوه بر بازیکنان فعلی، بازیکنان جدید در پست های چپ و راست نیز برای تقویت به تیم اضافه شوند . فاز تهاجمی تیم در کنار علیرضا بیرانوند باید یک دروازه بان باکیفیت قرار بگیرد و پرسپولیس هم به فکر جذب دروازه بان باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)