افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

خبر مهم برای کارمندان متقاضی وام. وام 300 تا 750 میلیونی بدون بهره ثبت می شود

  • کد خبر : 279867
خبر مهم برای کارمندان متقاضی وام.  وام 300 تا 750 میلیونی بدون بهره ثبت می شود

وام 300 میلیون تومانی بانک دی که با نام پروژه «باران» ارائه می شود، به افرادی پرداخت می شود که سپرده قرض الحسنه دارند و حداقل 10 میلیون تومان در حساب خود نگهداری می کنند. به گزارش کماپرس به نقل از دسته بندی، افرادی که قصد دریافت وام 300 میلیونی توکن را دارند باید ضمانت […]

وام 300 میلیون تومانی بانک دی که با نام پروژه «باران» ارائه می شود، به افرادی پرداخت می شود که سپرده قرض الحسنه دارند و حداقل 10 میلیون تومان در حساب خود نگهداری می کنند.

به گزارش کماپرس به نقل از دسته بندی، افرادی که قصد دریافت وام 300 میلیونی توکن را دارند باید ضمانت نامه رسمی ارائه دهند. این وام سودی ندارد و فقط چهار درصد کارمزد تعیین شده است.

این تسهیلات به اشخاص حقوقی نیز پرداخت می شود که سقف سقف این گروه تا سقف 750 میلیون تومان تغییر می کند. لازم به ذکر است امتیاز این تسهیلات به بستگان درجه یک قابل واگذاری می باشد. همچنین شرکت‌ها و اشخاص حقوقی می‌توانند با ارائه کاور لتر، این وام را به کارکنان خود ارائه دهند. اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند حداقل ظرف مدت شش ماه و حداکثر 60 ماه پس از دریافت وام، وام را بازپرداخت کنند.

با احتساب مبلغ وام از اشخاص حقیقی، نرخ سود و حداکثر مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط مبلغ 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. سود کل شیء بالغ بر 36 میلیون تومان و مبلغ وام و سود 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

تبیین هدف از تاسیس بانک دی و برخی از افتخارات این مجموعه.

بانک دی یکی از بانک های خصوصی کشور است که با هدف تسهیل و ایجاد امکان مشارکت گسترده و همه جانبه ملی و مردمی در کلیه فعالیت های سازنده، ثمربخش و موجه اقتصادی و مالی به ویژه در حوزه های پولی، مالی شروع به کار کرد. و حوزه های بانکی زمینه های.

این بانک در طول سالیان فعالیت و ارائه خدمات توانسته افتخارات متعددی از جمله جایزه قانون طلایی افکار عمومی در سال 96، تندیس مقام دوم اولین المپیاد بانکی و … را کسب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=279867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.