افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

“حرامزاده پر” مدال بر سینه روس ها / آنها که موهای بور روس ها را شانه کردند، چه می گویید؟

  • کد خبر : 27986
“حرامزاده پر” مدال بر سینه روس ها / آنها که موهای بور روس ها را شانه کردند، چه می گویید؟

این روزنامه نوشت: به باد اعتماد کن. جدا از این، نهاد اعتماد کامل برخی از آقایان را چگونه می توان به روس ها نامید؟ ما به چشم خود دیدیم که در کنار دیگران بودند و حق مسلم ما را نادیده گرفتند. حق مطلق برای تسلط بر سرزمین ما. دیروز چشم دوزی چینی ها را دیدیم […]

این روزنامه نوشت: به باد اعتماد کن. جدا از این، نهاد اعتماد کامل برخی از آقایان را چگونه می توان به روس ها نامید؟ ما به چشم خود دیدیم که در کنار دیگران بودند و حق مسلم ما را نادیده گرفتند. حق مطلق برای تسلط بر سرزمین ما. دیروز چشم دوزی چینی ها را دیدیم که با جادوی دلارهای نفتی حقوق ما را بستند و امروز چشمان روس ها را می بینیم که آشکارا در نفی حقوق ما گشاد می شوند.

جدای از این، نمی توان انتظار داشت که افراد «بی خدا» به هیچ چیز جز منافع خود فکر نکنند، حتی متحدی که پول زیادی داده است تا در کنارشان باشد.

واقعا “حرامزاده کامل” بهترین علامتی است که می توان روی سینه این افراد گذاشت. با این بازی ها آداب دوستی و دشمنی را به هم ریخته اند. همیشه و همه جا دوستی و دشمنی آداب و رسومی دارد که باید رعایت شود. زیر پا گذاشتن این قاعده و تغییر آداب و رسوم، کوه ها را فرو می ریزد، چه رسد به سنگ هایی که هرگز به هم نمی رسند.

در جنگ، حتی مردان به قوانین پایبند هستند، این افراد شرور هستند که کارشان از جنگ تا جنایات جنگی را شامل می شود. در دنیای دیپلماسی فقط می دانند که در دوستی گوی دشمنی را حتی از قدیمی ترین دشمنان می دزدند. ما هم امیدوار بودیم که از دیگران حمایت کنند. وقتی دوستان با لبخند دست می دهند ما به انگشتان آنها اهمیت می دهیم. ما هم این را می گفتیم، اما هنوز شنیده نشده است.

حکیمان ایرانی که در گلستان و ترکمنچای جای دندان های روسی را گرفتند، این بار دندان های نسل تزار را شمردند. فقط یک دسته از “روسفیل” های بومی بودند که از آن شانه خالی کردند. همان هایی که به باد تکیه داده بودند حالا سرشان را در جیب فکر بگذارند. هرکسی که صحبت می‌کرد یا اخطار او را قلم می‌زد، به هزاران اتهام متهم می‌شد.

حالا با این دسته گلی که روس ها بعد از چینی ها دادند به فکر آبروی خود و ایران باشند انشالله. تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید که صاحب سبد به آن لگد بزند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۲۰

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.