افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

عبدی: به دنبال خلق خاطره انگیزترین قهرمانی تاریخ هستیم/ خوشحالم استقلالی ها در حاشیه هستند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 279648
عبدی: به دنبال خلق خاطره انگیزترین قهرمانی تاریخ هستیم/ خوشحالم استقلالی ها در حاشیه هستند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاگردان اسمار از ابتدا در لیگ برتر عقب نبودند و حالا با پیروزی مقابل مس پاداش زحمات هفته آخر را خواهند گرفت. بهادر عبدی در گفت وگو با میزان، درباره برتری پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال گفت: یکی از سخت ترین بازی […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاگردان اسمار از ابتدا در لیگ برتر عقب نبودند و حالا با پیروزی مقابل مس پاداش زحمات هفته آخر را خواهند گرفت.

بهادر عبدی در گفت وگو با میزان، درباره برتری پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال گفت: یکی از سخت ترین بازی های شیرهای سرخ در پایان بازی مقابل شمس آذر بود. که خیلی نگران نتیجه بودیم، پرسپولیس طبق برنامه عمل کرد و بر غفلت و اشتباهات شمس آذر به پیروزی شیرینی دست یافت.

وی ادامه داد: تیم فوتبال شمس آذر تا آخرین ثانیه مسابقه دست از تلاش برنداشت و برای کسب نتیجه لازم از چپ به راست به سمت دروازه پرخ پوشان حمله کرد. عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در این دیدار نسبت به دیدار مقابل استقلال خوزستان هنوز بهتر نشده است و موقعیت خوبی برای تک گل شمس آذر نداشتند. سعید دخیهی یکی از پدیده های مربیگری در لیگ برتر امسال است و تیمی جوان و هجومی را مقابل پرسپولیس به میدان فرستاد. شمس آذر فصل آینده در لیگ برتر حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

فکر نمی کنم مس بتواند با پرسپولیس رقابت کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در 30 دقیقه ابتدایی بازی هجومی و رو به جلو را به نمایش گذاشت و در همان دقایق ابتدایی موفق شد گل اول را به ثمر برساند. آستون اورونوف موتور گلزنی سرخپوشان است و بهترین تصمیم حفظ او برای فصل آینده است. به نظر من کار قهرمانی تمام شده است و فکر نمی کنم مس رفسنجان بتواند در ورزشگاه آزادی بین 70 تا 80 هزار هوادار به مصاف پرسپولیس برود. محرم نویدکیا سرمربی محترم و حرفه ای است و تا حدودی می تواند برای سرخپوشان مشکل ایجاد کند.

عبدی با بیان اینکه صحبت های نکونام خارج از بحث حرفه ای است، اظهار داشت: تیم رقیب به حدی حریف پرسپولیس را تحت فشار قرار داده است که در کمال تعجب در پایان بازی با شمس آذر سعید دهیکی مقابل دوربین قرار گرفت و وی از او عذرخواهی کرد. استقلال. متعصب که فکر می کنم نشان دهنده فشار تیم رقیب است. خوشحالم که تیم رقیب یک سری شوخی‌هایی مثل «نمی‌خواهند ما قهرمان شویم» را تحریک می‌کند، چون درگیر این شوخی‌ها می‌شوند و ما با تمرکز زیاد و بدون اهمیت دادن به حریف کارمان را انجام می‌دهیم. جوک و این به این ترتیب دوباره صدر جدول را به دست می آوریم.

هواداران استقلال هم از اتفاقات جاری ناراحت هستند.

وی افزود: به نظرم هواداران پرسپولیس باید خوشحال باشند که مربی با چنین شخصیتی داریم که بدون توجه به اتفاقات لیگ و نتایج سایر تیم ها کار خود را انجام می دهد و در نشست های خبری به حریفان احترام می گذارد. هواداران استقلال بی گناه هستند و متاسفانه اسیر تعدادی راه راه شدند. پیشکسوتان، بازیکنان و کادرفنی استقلال عامل این شایعات هستند که همیشه با حمله به پرسپولیس سعی در توجیه نتایج ضعیف تیمشان دارند. هواداران تیم رقیب نیز از اتفاقات جاری ناراحت هستند اما به خوبی می دانند که قهرمانی را به تیمی شایسته واگذار کرده اند.

شاگردان عثمر از ابتدای لیگ برای قهرمانی کوتاه نیامدند و حالا پاداش خود را گرفتند

سرمربی آکادمی فوتبال پرسپولیس در پایان درباره بازی ارتش سرخ مقابل مس رفسنجان در هفته آخر لیگ برتر گفت: در هفته آخر 90 دقیقه حساس و مهم مقابل مس خواهیم داشت. تنها 3 امتیاز این دیدار مهم است و بازیکنان به شدت به اهمیت این موضوع واقف هستند و با حضور مردم انشالله پیروز این بازی خواهند شد. قطعا 70-80 هزار تماشاگر در مسابقه از پالش پوشان حمایت خواهند کرد.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: مس بازیکنان باکیفیت و خوبی مانند سجاد شهباززاده، رامتین سلیمان زاده و حامد لک دارد که با هدایت نویدکیا به خوبی بهبود یافته اند. امیدوارم با پیروزی مقابل مس به یکی از خاطره انگیزترین و شیرین ترین قهرمانی های تاریخ لیگ برتر در باشگاه دست پیدا کنیم. شاگردان عثمر از ابتدای لیگ عقب نشینی نکردند و حالا دستمزدشان را گرفتند و همین کار را شیرین می کند. از هواداران می خواهم به حمایت از تیم ادامه دهند تا بتوانیم قهرمانی را جشن بگیریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)