افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

اعتراض پرسپولیس از سوی استقلالی ها رد شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 279602
اعتراض پرسپولیس از سوی استقلالی ها رد شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در رابطه با اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس آن حکم برائت آقای جواد صادر شده است. نکونام، مهدی هاشمی نسب، محمد نوازی، بهزاد غلامپور، کیانوش رحمتی، سیدحسین حسینی و باشگاه استقلال تهران به دلیل […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در رابطه با اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس آن حکم برائت آقای جواد صادر شده است. نکونام، مهدی هاشمی نسب، محمد نوازی، بهزاد غلامپور، کیانوش رحمتی، سیدحسین حسینی و باشگاه استقلال تهران به دلیل انتشار اکاذیب در مصاحبه بعد از بازی با آلومینیوم اراک، موضوع ماده 71 آیین نامه انضباطی و شکایت باشگاه استقلال تهران. باشگاه پرسپولیس تهران با عنایت به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراض مؤثری که نقض شده است، مطابق ماده 106 آیین نامه برخورد انضباطی از فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض به سند صادره. رای داده شده نهایی است.

همچنین در رابطه با اعتراض باشگاه فجر شهید سپاسی نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر توقف روند رسیدگی به شکایت باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز از ستاره سبز. باشگاه شیراز به دلیل استفاده از بازیکنان غیرمجاز به نمایندگی از آقایان مهدی امانی، مهدی شاه پرست، علیرضا آزادی، حمیدرضا حسینی، مانی عامری و مهدی بذرافشان در مسابقه دو تیمی به دلیل شکایت خارج از مهلت مقرر در ماده 90 ق.م. آیین‌نامه انضباطی مصوب 1396 صادر شده است، با عنایت به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراض مؤثری که به درخواست معترض لطمه وارد می‌کند، اجراء نشده است، طبق ماده 106 قانون مجازات اسلامی تأیید و اعلام می‌شود. آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض. رای داده شده نهایی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=279602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.