افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

آموزش اتو کردن کت کتانی.

  • کد خبر : 279480
آموزش اتو کردن کت کتانی.

می توانید تصور کنید که اتو کت کتان کار سختی نیست و اتو کردن این لباس مانند هر لباس دیگری خواهد بود! بهتر است بدانید که این طرز فکر کاملا اشتباه است و اتو کردن کت کتان یک سری ترفندها و تکنیک های خاص دارد و اگر این ترفندها را بلد نباشید نمی توانید کت […]

می توانید تصور کنید که اتو کت کتان کار سختی نیست و اتو کردن این لباس مانند هر لباس دیگری خواهد بود! بهتر است بدانید که این طرز فکر کاملا اشتباه است و اتو کردن کت کتان یک سری ترفندها و تکنیک های خاص دارد و اگر این ترفندها را بلد نباشید نمی توانید کت کتانی خود را هنگام خواب اتو کنید. . در این مقاله قصد داریم تمام ترفندهای اتو کت کتان را با هم مرور کنیم، اگر شما هم از این مدل مانتو استفاده می کنید بهتر است با شلوار جین زنانه اگر می خواهید روش صحیح اتو کردن کت کتان را بیاموزید با ما همراه باشید.

روش اصلی اتو کت کتان چیست؟

چون کیفیت و اصالت کت کتان در دراز مدت حفظ می شود، بهتر است پس از هر بار شستشو مانتو کتان را اتو کنید تا ثبات و درخشندگی پارچه کتان شما از بین نرود. اصول کلی اتو مانتو کتان مانند اتو کردن لباس های دیگر و آنجاست. آنها فقط تفاوت های جزئی هستند. در ادامه به توضیح این تفاوت ها می پردازیم. همچنین اگر می خواهید بدانید تفاوت بین شلوار مدل مامان و شلوار مامان فیت چیست؟ می توانید این مقاله را بخوانید.

لباس خیس

برای داشتن فرآیند بهتر اتو، بهتر است مانتو کتان را زمانی که رطوبت کمی دارد اتو کنید، برای این کار می توانید مانتو کتان را قبل از خشک شدن کامل اتو کنید یا اگر پارچه مانتو خشک بود از آب استفاده کنید. سمپاش برای مرطوب کردن پارچه کتان. البته فراموش نکنید که میزان رطوبت پارچه مانتو کتان، زمان اتو باید متوسط ​​باشد تا هنگام اتوکشی پارچه و حرارت کف اتو و لباس خیس، بخار و بخار بلند نشود. قدرتمند از پارچه

به پارچه دوزی توجه کنید.

امروزه بیشتر مانتوهای کتان طرح گلدوزی دارند، روش اتو کشیدن این نوع پارچه ها متفاوت است و اگر مانتو کتان شما طرح گلدوزی هم دارد، باید پارچه را برگردانید و مانتو را از داخل اتو کنید تا طرح آن به دست آید. اتو شده است. به گلدوزی پارچه آسیب نزنید. اگر هنگام اتو کردن کت های کتان دوزی این کار را انجام ندهید، شانس طرح کت دوزی شده شما در یک ثانیه از بین می رود!

از پارچه نازک استفاده کنید

برخی از مانتوهای کتان را با پارچه های نازکی که به حرارت بسیار حساس هستند دوخته می شوند، بهتر است از پارچه سفید نازک و تمیزی برای اتو کردن این لباس ها استفاده کنید و هنگام اتو کشیدن، پارچه تمیز را روی مانتو بیندازید و لباس های خود را روی پارچه اتو کنید. توجه داشته باشید که اگر مانتو کتان شما سفید است از پارچه های رنگی برای اتو کردن مانتو استفاده نکنید زیرا در هنگام اتو کشیدن مانتو کتان احتمال برگشت رنگ پارچه وجود دارد.

تکان دادن لباس های خیس

تکان دادن لباس های خیس قبل از آویزان کردن آنها به بند رخت یکی از مهم ترین ترفندها برای باز کردن سخت ترین چین و چروک ها در بافت پارچه است. بنابراین، هر بار که کت کتان را از ماشین لباسشویی بیرون می آورید و قصد پهن کردن آن را روی بند رخت دارید، حتما آن را در هوای آزاد به شدت تکان دهید تا گره ها و چروک های ایجاد شده در پارچه باز شود و با خشک شدن چروک های جدیدی ایجاد شود. . پارچه ایجاد نکنید

توجه به تمیزی کف آهنی.

كثيف بودن كف اتو يكي از متداول ترين مشكلاتي است كه هنگام اتو كردن لباس ها براي خانم هاي خانه دار دردسر ايجاد مي كند و ممكن است مقداري گرد و غبار به زير اتو بچسبد و وقتي كت كتان را اتو مي كنيد از كثيف بودن پارچه مانتو تعجب مي كنيد! برای جلوگیری از این اتفاق، حتماً قبل از اتو کردن لباس‌ها، کف اتو را با سرکه و آب گرم تمیز کنید تا در هنگام اتو کردن کتتان نگران آسیب دیدن نباشید.

آهسته جلو و عقب بروید

برای داشتن یک فرآیند صاف اتو، بهتر است جلو و عقب سریع زمان اتو را نادیده بگیرید و در عوض روی فرآیند اتو تمرکز کنید و با آرامش و با کمک حرکات آهسته و ملایم به جلو و عقب، چین و چروک ها را برطرف کنید. کارخانه. اگر در جایی روی پارچه چروک ها و گره های بیشتری مشاهده کردید، می توانید از چند حرکت آرام اما کامل استفاده کنید تا در زمان کمتری از شر چروک های مانتو کتان خلاص شوید.

از چوب لباسی استفاده کنید

پایان فرآیند اتو آخرین مرحله کار شما نیست زیرا پس از اتمام اتو کتانی باید آن را به چوب لباسی آویزان کنید تا ثبات و خط اتوی لباستان حفظ شود. اگر خدا اجازه نمی دهد، این کار را نکنید. و بلافاصله پس از اتو کتانی به فکر استفاده از آن باشید، احتمالاً تمام تلاش شما برای اتوکشی بیهوده خواهد بود.

از دمای متعادل استفاده کنید

هنگام اتو کتانی از دمای متعادلی برای اتو استفاده کنید، یعنی دمای اتو را زیاد پایین نیاورید و دمای اتو را در حد آخر قرار ندهید، زیرا اگر کف اتو سرد است، چروک خواهند شد پارچه کتان کاملا باز نمی شود و اگر از دمای بسیار بالا استفاده کنید احتمالاً پارچه کتانی شما می سوزد و لباس سالم برای شما باقی نمی ماند.

آخرین کلمه

در این مقاله روش اتو کردن مانتو کتان را از 0 تا 100 بررسی کرده ایم. اگر مانتو کتان خریده اید و به فکر اتو کردن لباس خود هستید، بهتر است هنگام اتو کردن مانتو کتان حتما به نکات بالا توجه کنید. در این مقاله می توانید کت کتانی خود را به سبک خشکشویی های حرفه ای اتو کنید و استایلی زیبا و جذاب به نمایش بگذارید. به یاد داشته باشید که اتو کردن لباس یکی از مهم ترین عناصر برای خوش تیپ و داشتن استایل جذاب است، پس ترفندهای اتوکشی که در این مقاله ارائه می دهیم را هنگام اتو کردن کت کتان فراموش نکنید تا شما نیز شیک به نظر برسید. از مدل های خوش تیپ و معروف جذاب و شایسته باشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=279480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.