افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

اگر سود سهام عدالت به شما پرداخت نشده است. الان بخوان!

  • کد خبر : 279473
اگر سود سهام عدالت به شما پرداخت نشده است.  الان بخوان!

وزیر اقتصاد با بیان اینکه هنوز 20 هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت واریز نشده است، گفت: سازمان بورس با شرکت هایی که به تعهدات خود عمل نکرده اند برخورد قانونی می کند. به گزارش بامداد، اواخر آذرماه سال گذشته بود که مرحله اول عملکرد شرکت مربوط به سال مالی 1401 به حساب سهامداران واریز […]







وزیر اقتصاد با بیان اینکه هنوز 20 هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت واریز نشده است، گفت: سازمان بورس با شرکت هایی که به تعهدات خود عمل نکرده اند برخورد قانونی می کند.





به گزارش بامداد، اواخر آذرماه سال گذشته بود که مرحله اول عملکرد شرکت مربوط به سال مالی 1401 به حساب سهامداران واریز شد و مرحله دوم واریز سود سهام عدالت در اسفند ماه بود. 24. براساس اعلام سازمان بورس، در مرحله دوم، صاحبان سبد سهام 492 هزار تومان مبلغ 446 هزار تومان، 532 هزار تومان 482 هزار تومان و یک میلیون تومان 906 هزار تومان دریافت کردند. تومان.

در این بین به دلیل عدم صداقت برخی از شرکت ها، واریز این سود در دو مرحله انجام نشد و به مرحله سوم کشیده شد. در همین راستا، مجید عشقی، رئیس سازمان در 8 فروردین ماه اعلام کرد که «یک سری اتفاقات رخ داد که باعث شد برخی شرکت ها تخلف کنند و نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند». اکثر این شرکت ها با کمبود نقدینگی مواجه هستند. ما همچنین توصیه کردیم که سود سهام باید پرداخت شود. امیدواریم بتوانیم این سودها را جمع آوری کنیم و مابقی سود سهام عدالت را تا ژوئن پرداخت کنیم. البته زمان دقیق آن را شورای عالی بورس باید تعیین کند.

با توجه به اینکه این سود هنوز واریز نشده است، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در این خصوص اعلام کرد که «با شرکت هایی که سود سهام عدالت پرداخت نکرده اند برخورد قانونی خواهد شد».

خاندوزی تصریح کرد: سود سهام عدالت در سال 1401 در اسفند ماه سال 1402 واریز شد، اما مقدار کمی نیز باقی مانده است که حدود 20 هزار میلیارد تومان است و عمدتاً سه گروه فولاد، پالایش و پتروشیمی هنوز انجام نشده است. وظایف آنها در پرداخت سود سهام .

وی گفت: سازمان بورس با شرکت هایی که به تعهدات خود عمل نکرده اند برخورد قانونی خواهد کرد. زیرا موضوع سهام عدالت احقاق حقوق سهامداران خرد است. امیدواریم این موضوع تا پایان دولت سیزدهم حل شود.

منبع: مهر







لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=279473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.