افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

نامه رهبر انقلاب به دانشجویان معترض فلسطینی در آمریکا – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 279287
نامه رهبر انقلاب به دانشجویان معترض فلسطینی در آمریکا – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در نامه ای خطاب به حامیان وظیفه شناس مردم فلسطین در دانشگاه های آمریکا، ضمن ابراز همدردی و همبستگی با اعتراضات ضد صهیونیستی آنان، دانشجویان را مورد توجه قرار دادند. بخشی از جبهه مقاومت و تغییر وضعیت و سرنوشت منطقه است. آنها حساسیت […]

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در نامه ای خطاب به حامیان وظیفه شناس مردم فلسطین در دانشگاه های آمریکا، ضمن ابراز همدردی و همبستگی با اعتراضات ضد صهیونیستی آنان، دانشجویان را مورد توجه قرار دادند. بخشی از جبهه مقاومت و تغییر وضعیت و سرنوشت منطقه است. آنها حساسیت غرب آسیا را برجسته کردند.

متن نامه حضرت آیت الله خامنه ای به شرح زیر است:

به نام خدا

این نامه را خطاب به جوانانی می نویسم که وجدان بیدارشان انگیزه دفاع از کودکان و زنان مظلوم غزه را برانگیخته است.

دانشجویان جوان عزیز ایالات متحده آمریکا! این پیام همدردی و همبستگی ما با شماست. شما اکنون در سمت راست تاریخ ایستاده اید که صفحات آن را ورق می زنید.

اکنون شما در جبهه مقاومت حضور داشته اید و تحت فشار وحشیانه دولت خود که آشکارا از رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی دفاع می کند، مبارزه شرافتمندانه ای را آغاز کرده اید.

جبهه بزرگ مقاومت در نقطه ای دور سالهاست با همین تصور و احساس امروز شما می جنگد. هدف از این مبارزه جلوگیری از ظلم آشکاری است که شبکه تروریستی ظالم به نام “صهیونیست ها” سال ها پیش بر ملت فلسطین روا داشته و پس از اشغال کشورشان، آنها را تحت شدیدترین فشارها و شکنجه ها قرار داده است. نسل کشی کنونی رژیم آپارتاید صهیونیستی ادامه رفتار بسیار ظالمانه دهه های اخیر است.

فلسطین سرزمینی مستقل با ملتی متشکل از مسلمانان، مسیحیان و یهودیان و دارای تاریخ طولانی است. پس از جنگ جهانی، سرمایه داران شبکه صهیونیستی با کمک دولت انگلیس به تدریج چندین هزار تروریست را به این سرزمین آوردند. آنها به شهرها و شهرهای آنها حمله کردند. ده ها هزار نفر کشته یا به کشورهای همسایه رانده شدند. خانه ها، بازارها و مزارع آنها را گرفتند و دولتی به نام اسرائیل در سرزمین غصب شده فلسطین تأسیس کردند.

بزرگترین مدافع این رژیم غاصب بعد از اولین کمک انگلیس، دولت ایالات متحده آمریکا است که به حمایت های سیاسی، اقتصادی و تسلیحاتی خود از این رژیم ادامه داده و حتی راه را برای تولید سلاح هسته ای با این رژیم باز کرده است. یک غفلت نابخشودنی در این زمینه به او کمک کرده است.

رژیم صهیونیستی از روز اول سیاست «مشت آهنین» را علیه مردم بی دفاع فلسطین به کار گرفت و با نادیده گرفتن همه ارزش های وجدانی، انسانی و دینی، روز به روز بر ظلم، ترور و سرکوب افزود.

دولت آمریکا و شرکای آن حتی نسبت به این تروریسم دولتی و ظلم و ستم ادامه دار نگاهی مبهم نداشتند. حتی امروز نیز برخی از اظهارات دولت آمریکا در مورد جنایت هولناک غزه بیش از آنکه واقعی باشد ریاکارانه است.

«جبهه مقاومت» از دل این فضای تاریک و ناامید بیرون آمد و تشکیل حکومت «جمهوری اسلامی» در ایران آن را گسترش و تقویت کرد.

سران صهیونیسم بین الملل، اکثر شرکت های رسانه ای آمریکا و اروپا متعلق به آنها یا تحت تأثیر پول و رشوه آنها هستند، این مقاومت انسانی و شجاعانه را تروریسم معرفی کردند! آیا ملتی که در سرزمین خود در برابر جنایات اشغالگران صهیونیست از خود دفاع می کند تروریست است؟ و آیا کمک های انسانی به این ملت و تقویت سلاح های آن کمک به تروریسم محسوب می شود؟

رهبران سلطه جهانی حتی به مفاهیم انسانی هم رحم نمی کنند. آنها وانمود می کنند که رژیم ظالم و تروریست اسرائیل از خود دفاع می کند و مقاومت فلسطین را که از آزادی، امنیت و حق تعیین سرنوشت خود دفاع می کند، “تروریست” می نامند!

من می خواهم به شما اطمینان دهم که امروز وضعیت در حال تغییر است. سرنوشت دیگری در انتظار منطقه حساس غرب آسیا است. بسیاری از وجدان ها در مقیاس جهانی بیدار شده اند و حقیقت در حال آشکار شدن است. جبهه مقاومت قوی تر و قوی تر خواهد شد. تاریخ نیز در حال تغییر است.

به غیر از شما، دانشجویان ده ها دانشگاه در آمریکا، دانشگاه ها و مردم کشورهای دیگر نیز به پا خاستند. همراهی و حمایت از اساتید دانشگاه با دانشجویان خود یک اتفاق مهم و موثر است. این می تواند تا حدودی در مواجهه با شدت پلیس دولتی و فشارهایی که بر شما وارد می کنند، آرامش بخش باشد. من هم با شما جوانان همبستگی می کنم و به جایگاه شما احترام می گذارم.

درس قرآن برای ما مسلمانان و برای همه مردم جهان این است که در راه حق بمانیم: فستاقم کما اومرت (1) و درس قرآن از روابط انسانی: ظلم نکنید. و به خود ظلم نکنید: لا تزلمون و لا تزلمون 2) با فراگیری و عمل به این دستورات و صدها مورد مشابه، جبهه مقاومت پیشروی می کند و به پیروزی می رسد. به خواست خدا

توصیه می کنم قرآن را بدانید.

سید علی خامنه ای

۱۴۰۳/۳/۵

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=279287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.