افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

تلاش دولت برای ساخت مسکن برای هیات علمی دانشگاه ها، شکستن صدور پروانه ساخت در بافت های فرسوده

  • کد خبر : 278984
تلاش دولت برای ساخت مسکن برای هیات علمی دانشگاه ها، شکستن صدور پروانه ساخت در بافت های فرسوده

بازار؛ گروه راه و مسکن: مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح 26 هزار و 804 واحد مسکونی و آغاز عملیات اجرایی 37 هزار و 455 واحد مسکونی در تهران با تاکید بر اینکه فعالیت های جاری در دولت سیزدهم با شهادت رئیس جمهور متوقف نمی شود، گفت: ملی پوشان طرح نهضت مسکن با توجه ویژه انجام […]

بازار؛ گروه راه و مسکن: مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح 26 هزار و 804 واحد مسکونی و آغاز عملیات اجرایی 37 هزار و 455 واحد مسکونی در تهران با تاکید بر اینکه فعالیت های جاری در دولت سیزدهم با شهادت رئیس جمهور متوقف نمی شود، گفت: ملی پوشان طرح نهضت مسکن با توجه ویژه انجام می شود، هرچند برخی نهادها اهتمام وزارتخانه برای کمک به اجرای این طرح را ندارند، اما همه نهادها باید به کاروان تولید مسکن بپیوندند.

وی با اشاره به اینکه رقم آغاز عملیات اجرایی واحدهای نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکونی فراتر رفته است، گفت: افتتاح واحدهای مسکونی طی هفته های آینده ادامه خواهد داشت و در راستای پروژه نهضت ملی خواهد بود. برای مسکن

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه واگذاری زمین و نوسازی بافت های فرسوده و سایر روش های ساخت و ساز با توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است، تصریح کرد: مشکلات مردم در حوزه مسکن. در حال حل شدن هستند و حجم پروژه ها و گشایش ها به حدی است که باید سجده کنیم و تاکید می کنیم که در این مسیر دلسرد نشویم.

وی گفت: رئیس جمهور شهید شهید دو بار از سایت پرند بازدید کردند و این نشان می دهد که پیگیری های آن مسئول تاثیر زیادی در تکمیل پروژه ها داشته است. همچنین متروی پرند در زمان حیات ایشان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بذرپاش با تاکید بر اینکه کارهایی که در دولت سیزدهم انجام می شود با رحلت رئیس جمهور تمام نمی شود گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن با عنایت ویژه در حال انجام است. اگرچه برخی نهادها علاقه ای به کمک به اجرای این طرح ندارند، اما همه نهادها باید به کاروان تولید مسکن بپیوندند.

بذرپاش تاکید کرد: تعداد پروانه های صادر شده در بافت فرسوده شهری در سال گذشته بیش از حد مجاز بوده و اکنون تعداد واحدهای نوسازی و نوسازی شده از مرز 281 هزار واحد عبور کرده است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بهترین راه حفظ خون شهدا تلاش بیشتر است.

عضو کابینه دولت سیزدهم یادآور شد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش از 100 هزار هکتار زمین پیش بینی شده و توافقات خوبی با نیروهای مسلح حوزه صنعت، دانشگاه ها، وزارت ورزش انجام شده است. و سایر وزارتخانه ها برای کارمندان خود اسکان تهیه کنند و برخی نیز تکمیل شده است.

وی همچنین درباره تخصیص زمین طرح جمعیت جوانان توضیح داد: سال گذشته بیش از 72 هزار قطعه زمین به افراد واجد شرایط اختصاص یافت که امسال نیز این واگذاری ها ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.