افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

ایالات متحده در مورد صنعت خودروی چین دروغ می گوید

  • کد خبر : 278901
ایالات متحده در مورد صنعت خودروی چین دروغ می گوید

به گزارش بازار، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از پایان سفر رسمی خود به ازبکستان در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد که آمریکا با طرح اتهاماتی علیه خودروی چینی، واقعیت ها را تحریف کرده و اصول بازار را زیر پا می گذارد. صنعت. وی به ادعای وزارت خزانه داری آمریکا مبنی بر تولید بیش […]

به گزارش بازار، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از پایان سفر رسمی خود به ازبکستان در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد که آمریکا با طرح اتهاماتی علیه خودروی چینی، واقعیت ها را تحریف کرده و اصول بازار را زیر پا می گذارد. صنعت.

وی به ادعای وزارت خزانه داری آمریکا مبنی بر تولید بیش از حد خودرو در چین اشاره کرد و گفت: به نظر من وزیر خزانه داری آمریکا فرد ناتوانی نیست. این فقط دستکاری واقعیات است.

پوتین در ادامه افزود: تولید مازاد به چه معناست؟ اگر در محیطی زندگی می کنیم که بازار (شرایط را تعیین می کند)، آنگاه بازار تعیین می کند که آیا تولید بیش از حد وجود دارد یا خیر. اگر فروش با سود انجام شود به این معنی است که تولید مازادی وجود ندارد.

وی افزود: چگونه می توانیم طرف مقابل را مجبور به این کار کنیم؟ توقف تولید؟ استفاده از زور و تحریم

رئیس جمهور روسیه در پایان گفت و آنها سعی می کنند در سراسر جهان به همین ترتیب عمل کنند.

پوتین پیش از این در سفر اخیر خود به چین با انتقاد از سیاست های اقتصادی آمریکا تاکید کرده بود که تعرفه های این کشور بر واردات خودروهای برقی ساخت چین نشان از بهتر بودن این خودروها دارد.

پوتین رویکرد ایالات متحده را “رقابت ناعادلانه” خواند و گفت که واشنگتن می خواهد از ورود رقبای قوی به بازار ایالات متحده جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: به محض اینکه کشور دیگری به عنوان یک قدرت تولیدی ظاهر شود و رقابتی تر شود، در آمریکا و اتحادیه اروپا به یک اندازه سرکوب خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.