افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

نخودی قهرمان تورنمنت مجارستان شد/ کار تیم 7 نفره ایران با طلا به پایان رسید.

  • کد خبر : 27887
نخودی قهرمان تورنمنت مجارستان شد/ کار تیم 7 نفره ایران با طلا به پایان رسید.

آفتاب نیوز: در پایان رقابت های کشتی فرنگی مسابقات انتخابی اتحادیه جهانی کشتی در بوداپست مجارستان، محمد نخودی آخرین نماینده ایران در این رقابت ها در دیدار نهایی مقابل ولادیمیر گامکرالیدزه از گرجستان روی تشک رفت و به مدال طلا دست یافت. با نتیجه 3 بر 0 انجام شد. پیش از این نخودی در دور […]

آفتاب نیوز:

در پایان رقابت های کشتی فرنگی مسابقات انتخابی اتحادیه جهانی کشتی در بوداپست مجارستان، محمد نخودی آخرین نماینده ایران در این رقابت ها در دیدار نهایی مقابل ولادیمیر گامکرالیدزه از گرجستان روی تشک رفت و به مدال طلا دست یافت. با نتیجه 3 بر 0 انجام شد.

پیش از این نخودی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر مارشال از اتریش را شکست داد. وی در دور دوم مارتیلر دی آمه ریکا را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. ناخودی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر آوتاندیل کنچادزه از گرجستان را شکست داد و فینالیست شد.

علی سوادکوهی دیگر نماینده ایران در این وزن در دور اول با نتیجه 11 بر 1 دومانیتسکی از اوکراین را شکست داد اما در مبارزه دوم با نتیجه 6 بر 4 مغلوب آوتاندیل کونتچادزه از گرجستان شد با شکست حریف خود در دور بعد مقابل محمد نخودی از دور رقابت ها کنار رفت.

نخودی با نمایشی مطمئن و کسب مدال طلا دونده تیم ملی وزن 79 کیلوگرم مسابقات جهانی شد و سوادکوهی نتوانست به دونده تیم ملی برسد.

به این ترتیب در پایان رقابت های کشتی فرنگی مسابقات مجارستان هفت آزادکار از ایران به میدان رفتند و در نهایت ولی زاده و محمد نژاد جوان در وزن 57، بخشی و امیرمحمد یزدانی در 70، علی سوادکوهی در سال 79. و امیرعلی آذرپیرا در وزن 92 کیلوگرم به مدال دست یافتند و محمد نخودی به مدال طلا دست یافت و تنها مدال آور ایران در این مسابقات بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.