افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

مانتوهای جدید 1403

  • کد خبر : 278777
مانتوهای جدید 1403

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- یکی از سوالات اصلی خانم ها این است که (حالا چی بپوشیم؟) که سوال خوبی است زیرا خانم هایی که به تیپ و استایل خودشان دست پیدا می کنند در نظر اطرافیانشان بسیار تحسین برانگیز هستند. ما نمی خواهم بگویم که این موضوع تبدیل به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- یکی از سوالات اصلی خانم ها این است که (حالا چی بپوشیم؟) که سوال خوبی است زیرا خانم هایی که به تیپ و استایل خودشان دست پیدا می کنند در نظر اطرافیانشان بسیار تحسین برانگیز هستند. ما نمی خواهم بگویم که این موضوع تبدیل به یک کار طاقت فرسا می شود و شما مدام سبک های مختلف را امتحان می کنید و هر روز به همان ظاهری می رسید. نه اصلا اینطور نیست چون باید اطلاعات کافی در مورد هیکل و ظاهر خود داشته باشید. ویژگی هایی برای داشتن استایل خوب و انتخاب لباس مناسب برای مثال اگر چاق هستید باید بدانید زنان چاق چگونه لباس می پوشند تا لاغرتر به نظر برسند.

با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت که نباید هر روز تغییر کنید و استایل خاصی داشته باشید، هرچند تنوع خوب است، اما نه همه گونه ها، مثلاً اگر حداکثر استایل که رنگارنگ است اذیتتان می کند. و شلوغ باشه بهتره اصلا امتحانش کنید. آن را نگیرید، زیرا در این صورت احساس بدی نسبت به تیپ خود خواهید داشت، زیرا در نهایت مجبور خواهید شد لباس هایی را انتخاب کنید که زیباتر به نظر برسید و عیوب بدنتان را اصلاح کنید. حال در این بین گفتیم که تنوع نیز لازم است، بنابراین برای ایجاد آن می توانید از ترندهای روز آگاه شوید و اگر دوست دارید آنها را امتحان کنید، به همین دلیل در این مقاله می خواهیم در مورد مانتوهای جدید 1403 صحبت کنیم. ما تعدادی از آنها را به شما نشان می دهیم تا اگر فکر می کنید با سبک و سلیقه شما سازگار است، ادامه دهید و آنها را بسازید، پس با ما همراه باشید.

کت کیمونویی راحت و خنک برای تابستان

در تابستان افراد زیادی قصد سفر دارند و لباس مخصوص برای سفر ضروری است، زیرا نمی توانید با لباس برنجی خود به سفر بروید و به دلیل مسافتی که می خواهید سفر کنید، باید از لباس هایتان مطمئن شوید. راحت و البته باعث می شود احساس خنکی کنید، به همین دلیل است که بسیاری از افراد لباس های جاذب را برای این منظور انتخاب نمی کنند، زیرا این مدل لباس حتی می تواند پوست شما را تحریک کند، بنابراین بهترین گزینه ای که پیش رو دارید، لباس های گشاد است. باعث می شود احساس کنید با آنها آزادی بیشتری دارید.

بنابراین آستین های کیمونو و مانتوهای گشاد یکی از پرطرفدارترین لباس های تابستانی و مسافرتی هستند که این روزها در مجموعه های مختلف به چشم می خورد. این مدل مانتوها مخصوصاً اگر اندام لاغری دارید بیشتر مناسب شما هستند، زیرا شما را زیباتر نشان می دهند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که در این مدل مانتوها باید آنهایی را انتخاب کنید که مقاومت کمتری در برابر چروک دارند زیرا در این صورت سریع چروک می شوند.

مانتوهای جدید 1403

مانتوهایی با رنگ های روشن ترند تابستان 1403 است

دقت کنید هر فصلی طیف رنگی خاص خودش را دارد مثلا اگر می خواهید لاک بزنید به این موضوع توجه کنید مثلا حالا باید سراغ لاک های بهاره بروید که بیشتر رنگ های ملایم و پاستلی دارند اما تابستانی. این حالتی است که در آن از رنگ های گرم استفاده می شود و از خوردن آن لذت می برند، به همین دلیل است که بسیاری از افراد رنگ های شاد و جذاب را در استایل، لاک ناخن و حتی آرایش خود انتخاب می کنند، بنابراین می توانید آن دسته از کت های عروسکی را نیز انتخاب کنید که آنها بسیار دارند. . رنگ های شاد برای مانتو در تابستان 1403 مد می شوند و می توانند زیبایی استایل شما را بی نهایت افزایش دهند.

مانتوهای جدید 1403

کت های پیراهنی همیشه یکی از لوازم تابستانی هستند

به سه فصل بهار، تابستان و پاییز توجه کنید، مانتوهای مخصوصی برای آنها دارند و مانتوهای بهاره و پاییز کمی ضخیم تر هستند، زیرا در این دو فصل آب و هوا مختلط است، اما در تابستان باید مانتوهای خنک بپوشید. چون در غیر این صورت شما را می جوشانند! حالا به همین دلیل یک سری از مانتوها جزو فیکس این فصل هستند که پیراهن و مانتو بلند هستند که هر ساله در مدل های مختلفی تولید می شوند و شما می توانید با سلیقه و استایل خود آنها را خریداری کنید.

مانتوهای جدید 1403

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.