افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

این خواننده پاپ در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 278622
این خواننده پاپ در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، حمیمیم یکی از خوانندگان جوان و مطرح موسیقی پاپ بعدازظهر سه شنبه ۱۷ خرداد ماه در اتوبان نیایش تهران دچار سانحه شدیدی شد و ساعاتی پیش با دستوری به آی سی یو منتقل شد. از پزشکان بیمارستان سعید سال افزون مدیرعامل شرکت آراد با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: […]

به گزارش خبرنگار مهر، حمیمیم یکی از خوانندگان جوان و مطرح موسیقی پاپ بعدازظهر سه شنبه ۱۷ خرداد ماه در اتوبان نیایش تهران دچار سانحه شدیدی شد و ساعاتی پیش با دستوری به آی سی یو منتقل شد. از پزشکان بیمارستان

سعید سال افزون مدیرعامل شرکت آراد با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اقداماتی که بلافاصله پس از این حادثه شدید صورت گرفت، وی به بخش مراقبت ویژه بیمارستان منتقل شد و به دلیل اینکه در چنین حوادثی، نخاع جراحات، خونریزی داخلی و شکستگی فک و صورت مطرح است، بنابراین منتظر گزارشات پزشکی هستیم. اما آنچه مسلم است آسیب جدی به فک، صورت و دندان موکلم و همچنین ناحیه گونه است که امیدوارم هر چه زودتر برطرف شود.

وی در پایان گفت: موکلم اکنون در حالت بیهوشی نیست اما طبیعتاً به دلیل تصادف شدید هوشیاری چندانی ندارد اما امیدوارم با اقدامات پزشکی هر چه زودتر شاهد بهبود وضعیت وی باشیم. البته از ایشان هم می خواهم که عموم مردم این خواننده از هرگونه تجمع در مقابل بیمارستان خودداری کنند و مطمئن باشند که هرگونه اخبار و اطلاعاتی در مورد وضعیت جسمانی این خواننده از طریق صفحات رسمی شرکت فعالیت وی اطلاع رسانی خواهد شد.

شرکت «آراد» نیز با انتشار اطلاعیه ای درباره آخرین وضعیت جسمانی حمیم توضیح داد: به مخاطبان خواننده محبوب شرکت «آراد» حمیم یادآوری می کنیم که متاسفانه این خواننده شب گذشته در یکی از جاده های تهران دچار سانحه شد. تهران و طبق نظر جمعی از پزشکان متخصص در بخش مراقبت‌های ویژه بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.
با توجه به اولویت سلامت فالوور عزیز به اطلاع می رسانیم که تمامی کنسرت ها و برنامه های این خواننده تا اطلاع ثانوی لغو می شود و تمام تلاش ما بر این است که وی در آرامش کامل درمان خود را طی کند. حال عمومی حمیم تحت کنترل است و هیچ خطری برای سلامتی وی وجود ندارد.

لطفا از تجمع در مقابل بیمارستان خودداری کنید. اخبار تکمیلی متعاقباً از طریق صفحات و رسانه های رسمی شرکت «آراد» اعلام خواهد شد.

طبق اطلاعیه سامانه فروش بلیت این خواننده، کنسرت حمیم در 19 خرداد در سالا اسپیناس تهران لغو و تمامی مبالغ دریافتی عودت داده می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.