افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

استقلال با معجزه فولاد قهرمان شد/ آبی ها منتظر تکرار بهار 2018 هستند

  • کد خبر : 278597
استقلال با معجزه فولاد قهرمان شد/ آبی ها منتظر تکرار بهار 2018 هستند

آفتاب نیوز: استقلال و پرسپولیس هر دو پیروز شدند تا عنوان قهرمانی لیگ بیست و سوم تا هفته آخر این پیکارها ادامه داشته باشد و شنبه شب مشخص می شود که کدام تیم با جام قهرمانی عکس یادگاری خواهد گرفت. با توجه به اینکه پرسپولیس اکنون یک امتیاز بیشتر از استقلال دارد و آخرین دیدار […]

آفتاب نیوز:

استقلال و پرسپولیس هر دو پیروز شدند تا عنوان قهرمانی لیگ بیست و سوم تا هفته آخر این پیکارها ادامه داشته باشد و شنبه شب مشخص می شود که کدام تیم با جام قهرمانی عکس یادگاری خواهد گرفت. با توجه به اینکه پرسپولیس اکنون یک امتیاز بیشتر از استقلال دارد و آخرین دیدار این تیم با حضور تماشاگرانش خواهد بود، باید پذیرفت که حداقل روی کاغذ شانس سرخپوشان برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم خواهد بود. از همتایان آبی خود قد بلندتر باشند، اما استقلال یک. آنها تجربه قهرمانی در هفته گذشته را داشته اند و حالا به طور جدی امیدوار به تکرار آن هستند.

در 16 اردیبهشت 1387 قرار بود هفته پایانی هشتمین دوره لیگ برتر در حالی برگزار شود که استقلال میهمان پیام مشهد بود و ذوب آهن که در آن زمان در صدر لیگ برتر بود نیز به این دیدار می رفت. فولاد خوزستان. شرایط جدول به گونه ای بود که ذوب حتی با تساوی هم قهرمان می شد اما فولاد خوزستان با ارائه نمایشی عالی توانست سبز پوشان اصفهانی را شکست دهد و استقلال به لطف پیروزی مقابل میزبانش قهرمان لیگ هشتم شود.

حالا اگرچه پرسپولیس در خانه بازی می کند و هوادارانش از این تیم حمایت می کنند، اما اگر مس رفسنجان در نقش فولاد برای استقلال ظاهر شود و خاطره بهار 88 را تکرار کند، استقلال می تواند به لطف پیروزی مقابل پیکان قهرمان لیگ بیست و سوم شود. . البته اگر استقلال پیکان را شکست دهد، حتی تساوی مس رفسنجان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای قهرمان آبی پوشان کافی است. با همه این موارد یک بار دیگر تاکید می کنیم که شانس قهرمانی پرسپولیس حداقل روی کاغذ بیشتر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.