افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

لاک ناخن سنگی / داغ ترین مدل تیک توک که دستان شما را بسیار زیبا می کند

  • کد خبر : 278535
لاک ناخن سنگی / داغ ترین مدل تیک توک که دستان شما را بسیار زیبا می کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- ذات بهار و تابستان روشن و روشن است. به نظر می رسد هر چه به تابستان نزدیک می شویم، رقابت دائمی به سمت رنگ های پاستلی بیشتر می شود و بسیاری از مردم به این رنگ ها نگاه مثبتی دارند. استفاده از رنگ ها در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- ذات بهار و تابستان روشن و روشن است. به نظر می رسد هر چه به تابستان نزدیک می شویم، رقابت دائمی به سمت رنگ های پاستلی بیشتر می شود و بسیاری از مردم به این رنگ ها نگاه مثبتی دارند. استفاده از رنگ ها در استایل های زنانه بیشتر دیده می شود. بدون شک یکی از بهترین ایده ها برای داشتن ظاهری رنگارنگ، لاک ناخن است زیرا پتانسیل داشتن هر رنگ و طرحی را دارد. طرح های گلدار با رنگ های شاداب می توانند ایده های جذابی برای رسیدن به ظاهری رنگارنگ باشند.

اما بیایید کمی به روندها نزدیک شویم. به عنوان مثال، چه سبک تیک توک این روزها داغ و مد روز است. لاک ناخن سنگی! این ترند که بر پایه رنگ های سرد و آرام مانند خاکستری عمیق با ته رنگی لطیف آبی استوار است، به عنوان جایگزینی زیبا برای سبک های گل بهاری با طرح های پیچیده انتخاب شده است. در واقع، سادگی این ترند که به ناخن های سنگی معروف است، جذابیت دو چندانی به خصوص برای مینیمالیست ها دارد. لاک ناخن زنان را منحصر به فرد جلوه می دهد. اگر شما هم مجذوب این سبک لاک هستید با ما همراه باشید.

لمس سبک لاک ناخن سنگی

در واقع، ترند ناخن راک توسط الکس ارل ستاره مد تیک توک معرفی شد. او در ویدیوی خود مانیکور سنگی خود را نشان داد و گفت که دوره خاکستری خود را پشت سر گذاشته است.

لاک ناخن خاکستری سنگی

از سوی دیگر، Leanne Morse، کارشناس ترند زیبایی در BeautyGARDE، می‌گوید که آکرا دارای رنگ خاکستری عمیق با ته رنگ آبی نیمه‌شب یا سایه‌های روشن‌تر خاکستری است که معمولاً با پوششی براق تکمیل می‌شوند و زیبایی را ارائه می‌دهند. .

لاک ناخن خاکستری سنگی

شما باید ایده آل ترین رنگ خاکستری را برای پوست خود انتخاب کنید.

رنگ خاکستری برای سبک سنگ بسیار مهم است. از طرفی انتخاب رنگ برای او کار سختی نیست. در انتخاب رنگ لاک ناخن ایده آل فقط به رنگ پوست خود توجه کنید. لاک هایی که ته رنگ سرد دارند معمولا گزینه های مناسبی برای رنگ پوست های سرد هستند و اگر ته رنگ گرم داشته باشند می توانند ایده های زیبایی برای رنگ پوست های گرم باشند و جذاب شوند.

لاک ناخن خاکستری سنگی

چگونه لاک ناخن سنگی بزنیم؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های لاک این است که ناخن‌ها را خوش فرم می‌کند. مانیکور کنید و ناخن های بادامی، مستطیلی یا حتی مربعی درست کنید. اما شکلی که می تواند برای لاک سنگی زیباتر باشد مدل بادامی یا تابوت است. در مرحله بعد لیان مورس استفاده از بیس کوت را برای ایجاد یک پایه زیبا برای اجرای لاک اصلی به شدت توصیه می کند. به این ترتیب می توانید از چسبندگی و ماندگاری لاک مطمئن شوید.

در مرحله بعد یک لاک خاکستری خنثی انتخاب کنید و دو یا سه لایه نازک روی ناخن بزنید. البته فراموش نکنید که قبل از رفتن به لایه بعدی باید صبر کنید تا لایه قبلی خشک شود.

لاک ناخن خاکستری سنگی

لاک ناخن را با تاپ کت تمام کنید و دستان خود را مرطوب کنید.

تا زمانی که لاک به خوبی خشک شود، یک لایه لایه رویی روی لاک بزنید و کار را تمام کنید. اغلب برای این سبک رنگ، یک تاپ کت براق انتخاب می شود تا خلوص زیباتری به آن بدهد. اما اگر ظاهر خاص تری می خواهید، مات نیز می تواند زیبا به نظر برسد. فراموش نکنید که کوتیکول های خود را نرم و هیدراته نگه دارید. این کار ناخن های شما را شاداب و هیدراته نگه می دارد. حالا شما یک لاک ناخن زیبا دارید.

لاک ناخن خاکستری سنگی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.