افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

عضو فتح: تشکیل حکومت وحدت ملی در نشست قاهره مورد بحث قرار می گیرد

  • کد خبر : 27837
عضو فتح: تشکیل حکومت وحدت ملی در نشست قاهره مورد بحث قرار می گیرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عزام آل احمد» عضو دو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین و کمیته مرکزی جنبش فتح گفت که نشست گروه های فلسطینی بعدا در قاهره برگزار شد. در این ماه، که طی آن یک حکومت وحدت ملی تشکیل خواهد شد تا به طور جداگانه مورد بررسی قرار گیرد. تاکنون […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عزام آل احمد» عضو دو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین و کمیته مرکزی جنبش فتح گفت که نشست گروه های فلسطینی بعدا در قاهره برگزار شد. در این ماه، که طی آن یک حکومت وحدت ملی تشکیل خواهد شد تا به طور جداگانه مورد بررسی قرار گیرد.

تاکنون فتح و حماس در ترکیه و قاهره با یکدیگر دیدار کرده اند، اما به توافق جامعی برای پایان دادن به تقسیم فلسطینیان نرسیده اند.

آل احمد گفت که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، به وی مأموریت داده تا برای تعیین زمان این دیدار با مقامات مصری تماس بگیرد و هماهنگی هایی برای ارسال دعوت نامه برای همه طرف های فلسطینی انجام شده است.

در گفت و گو با خبرگزاری. اسپوتنیک وی تصریح کرد: بر اساس دستور عباس، جنبش فتح برای وحدت ملی و مخالفت با تفرقه مبارزه می کند و همه گروه ها را به احیای وحدت ملی دعوت می کند تا گامی اساسی برای تشکیل دولت وحدت ملی به عنوان تنها نماینده قانونی ملت فلسطین باشد.

آل احمد همچنین بر پایبندی به نظارت ساف بر انتخابات مجلس قانونگذاری و ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد.

این عضو فتح همچنین گفت: مقاومت در کرانه باختری در حال گسترش است و دو سال است که در شهرها و روستاهای آن افزایش یافته است، اما رژیم صهیونیستی و مخالفان پایان دادن به اختلافات به دنبال جدایی کرانه باختری از غزه هستند که امکان پذیر نیست. باید اختلافات پایان یابد و حکومت وحدت ملی تشکیل شود.

انتهای پیام/.




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.