افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

گیاهان آپارتمانی در آشپزخانه/ داری ظرف میشوی، این دوست پسرها کنارت با تو صحبت میکنند

  • کد خبر : 278354
گیاهان آپارتمانی در آشپزخانه/ داری ظرف میشوی، این دوست پسرها کنارت با تو صحبت میکنند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه نگهداری و داشتن گیاهان سرپوشیده شبیه به سایر اقلام ضروری و ضروری شده است. بنابراین در هر خانه ای که به آن می رویم می بینیم که یک یا چند گل و گیاه در حال نجات و رشد هستند. اما از آنجایی که گیاهان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه نگهداری و داشتن گیاهان سرپوشیده شبیه به سایر اقلام ضروری و ضروری شده است. بنابراین در هر خانه ای که به آن می رویم می بینیم که یک یا چند گل و گیاه در حال نجات و رشد هستند. اما از آنجایی که گیاهان داخلی انواع مختلفی دارند، ممکن است برخی از آنها برای قرار دادن در راهرو و پذیرایی و برخی دیگر برای نگهداری در آشپزخانه مناسب باشند. در رابطه با اینکه چه نوع گیاهان داخلی برای طراحی منزل مناسب هستند، در قسمت “گیاهان داخلی” زیاد صحبت کردیم، اما این بار می خواهیم به سراغ آن دسته از گل هایی برویم که آشپزخانه بهترین مکان برای آنهاست و می توانند به خوبی رشد کنند. در این محیط و همچنین زیبایی بی نظیری به آشپزخانه ای که قلب خون است ببخشد. از طرفی هوای آشپزخانه را تصفیه می کنند که هر جنبه ای از نگهداری آن مفید است و مزایای زیادی دارد. اگر شما هم از طرفداران داشتن گل در آشپزخانه هستید، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

گیاه عنکبوت

گیاه عنکبوتی یا گندم به محیطی روشن با نور غیرمستقیم همراه با خاک با زهکشی خوب نیاز دارد. از طرفی به طور معمول محیط قلیایی آن باید بین 6 تا 7 باشد.گیاه مذکور طرفداران زیادی دارد و بسیار زیبا و مراقبت از آن آسان است. ظاهر جذاب و برگ های سبز و سفید گیاه عنکبوتی جلوه زیبایی به فضای آشپزخانه می بخشد و بسیار زیبا و آسان روی کابینت ها قرار می گیرد.

6546566554

کارخانه پیچ انگلیسی

این گیاه که به هلو انگلیسی معروف است در واقع به نور جانبی و محیطی نسبتا روشن نیاز دارد که قلیائیت آن باید بین 5/5 تا 5/6 باشد. این گل رنگ بسیار جذابی به آشپزخانه می دهد و به راحتی در سبدهای آویز قرار می گیرد. گل انگلیسی با نورهای مختلف سازگار است، اما نکته مهم این است که باید از خاک مراقبت کنید تا همیشه مرطوب بماند. ناگفته نماند که این گیاه زیبا می تواند محیط آشپزخانه را از سموم دور نگه دارد و آن را از آلودگی پاک کند.

دم خرما-اسب-2

گیاه قاشق

گل کشکی نیز یکی دیگر از گیاهانی است که نیاز به نور غیر مستقیم و محیطی نسبتاً روشن دارد. خاک باید زهکش خوبی داشته باشد و قلیایی بودن آن بین 6 تا 7 باشد.گیاه گل قاشقی گزینه ای مناسب و جذاب برای داشتن در آشپزخانه است. باید در آشپزخانه نسبتا گرم با نور زیاد باقی بماند. باید از برگ های گل قاشقی مراقبت کنید و اگر احساس کردید برگ ها کمی پیچ خورده است به این معنی است که این گیاه به اندازه کافی نور نمی گیرد و اینجاست که حتما باید محل آن را تغییر دهید.

1691140_937

گیاه کاکتوس

این گیاه رنگ روشنی دارد و نیاز به نور غیر مستقیم یا کامل دارد. قلیائیت آن باید بین 5.5 تا 6.5 باشد که به همین دلیل می گویند گزینه مناسبی برای آشپزخانه است. اگر فضای آشپزخانه شما گرم یا خشک است، می توانید از گل کاکتوس مراقبت کنید تا هفته ها بدون آب بماند زیرا بسیار مقاوم است.

4b0a6ced89e9173b912016bf88aedd8f

یک گیاه زیبا

گیاه گورو نوعی گل محسوب می شود که نیاز به محیطی روشن با نور غیر مستقیم دارد. قلیایی بودن این گیاه باید بین 6.6 تا 7.5 باشد. یکی از ویژگی های گیاه گورو این است که به راحتی می تواند فضای آشپزخانه را تمیز کرده و آن را از سموم پاک کند. این گل ظاهری زیبا و جذاب دارد که تقریبا در هر فضایی جای می گیرد و برای قرار دادن در قفسه ها و کابینت های بلند انتخابی مناسب و ایده آل است.

1471955_929



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.