افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

پیچیده ترین پرونده «افکار کثیف» یک مرد شهوتران در مشهد فاش شد: صیغه ای را کشت تا دختر 20 ساله را بگیرد! + عکس

  • کد خبر : 278180
پیچیده ترین پرونده «افکار کثیف» یک مرد شهوتران در مشهد فاش شد: صیغه ای را کشت تا دختر 20 ساله را بگیرد!  + عکس

به گزارش رکنا، دو روز پیش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد به بررسی پرونده ناپدید شدن دختر جوانی پرداختند و هیچ نشانه ای از ناپدید شدن وی وجود نداشت. گویی هیچ حادثه ای رخ نداده و آن زن همچنان در مکانی نامعلوم به زندگی خود ادامه می دهد، اما تنها سطرهای این پرونده که گزارشی از […]

به گزارش رکنا، دو روز پیش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد به بررسی پرونده ناپدید شدن دختر جوانی پرداختند و هیچ نشانه ای از ناپدید شدن وی وجود نداشت. گویی هیچ حادثه ای رخ نداده و آن زن همچنان در مکانی نامعلوم به زندگی خود ادامه می دهد، اما تنها سطرهای این پرونده که گزارشی از ناپدید شدن این زن در یکی از مراکز زیارتی بود، ذهن کنجکاو را قانع نکرد. کاراگاه.

این گزارش حاکی از آن است که دختر 20 ساله ای با عمه اش تماس گرفت و به او گفت من و مادرم برای زیارت آمده ایم که ناگهان ناپدید شد و جستجوی من برای یافتن او بی نتیجه ماند.

ماجرا به گونه ای رقم می خورد که گویی مادری دخترش را رها کرده و به دنبال زندگی و بدبختی های خود رفته است، زیرا آن زن مدتی پیش در شهر قوچان از همسرش طلاق گرفته بود و به همراه دخترش برای ادامه زندگی با شما به مشهد مهاجرت کرده بود. زندگی

با وجود این، کارآگاه مشکوک می شود که پشت این حادثه معمولی داستانی تلخ اما مرموز نهفته است. به همین دلیل بلافاصله به قاضی ویژه قتل عمد در مشهد رفت و افکار خود را به تصمیم قاضی دکتر صادق صفری مرتبط کرد.

در همین برگه گزارش مفقودی هیچ سرنخی از جنایت وجود نداشت و مرجع قضایی شک شگفت انگیزی داشت.

چیزی نگذشت که سرهنگ ولی نجفی (رئیس باند قتل عمد) به خانه ای در انتهای بلوار توس مشهد نقل مکان کرد.

سروان منفرد (افسرت حقیق) که او را همراهی می کرد نیز نگاهی به نشانی درج شده در برگه شکایت انداخت و بار دیگر نقشه پلیس ترسیم شده را بررسی کرد زیرا به سمت خانه مردی به نام «فاطمه ت» (زن گمشده) می رفتند. ) به ازدواج موقت او.

دقایقی بعد کارآگاهان در مقابل مردی که دختر بسیار جوانی نیز در آن زندگی می کرد وارد عمل شدند. آن دختر 20 ساله دختر زنی 40 ساله مفقود شده بود که اثری از او نبود.

مرد میانسال که از مشاهدات کارآگاهان متعجب و متعجب شده بود، برای حفظ خونسردی خود به سختی تلاش می کرد و به راحتی به سوالات موذیانه کارآگاهان پاسخ می داد. در همان لحظه بود که چشمان تیزبین کارآگاه خانه را جستجو کرد و ناگهان تکه ای انگشتر آهنی را دید که تقریباً شبیه دستبند پلیس بود.

این فرضیه سوء استفاده از عناوین جعلی از سوی نیروهای نظامی یا امنیتی در ذهن کارآگاه «نجفی» قوت گرفت و به این ترتیب کلمات رمزآلود کارآگاهان در جملات او به گونه ای شکل گرفت که بازپرس مظنون را گرفت. در داخل برای گفتگوی محرمانه وارد اتاق دیگری شد و کارآگاه که با دستور ویژه قاضی شعبه جنایی وارد عمل شده بود، به لپ تاپی که در گوشه اتاق روی زمین بود نگاه کرد.

جستجوی لپ تاپ در یک نقطه افکار کثیف مظنون را آشکار کرد، زیرا فیلم های مستهجن زیادی از زنان و حتی زن گمشده روی آن ضبط شده بود. اما در این زمان دختر 20 ساله از بیرون وارد خانه شد و با دیدن این صحنه ناگهان فرار کرد.

او فکر می کرد کارآگاه فیلمی از او دیده است! با این فرار، پشت پرده یک داستان جنایی در فرضیه احتمالی کارآگاهان، شکی نبود که «فاطمه- تی» به مکان نامعلومی رفته است.

2 قتل مشهد

دقایقی بعد با کشف دستبند فلزی پلیس در منزل متهم مشخص شد که وی عنوان نیروی انتظامی را برای خود جعل کرده است و احتمال وقوع جرم وجود دارد. لذا با دستور قاضی دکتر صادق صفری متهم مذکور به پلیس آگاهی منتقل و تحت بازجویی های تخصصی در دایره قتل عمد قرار گرفت اما به راحتی تمامی موارد مطروحه توسط کارآگاهان را تکذیب کرد و گفت: کارگاهی دارم تولید زغال سنگ و سال گذشته زنی را که به طور موقت ازدواج کرده بودم به یکی از مراکز زیارتی بردم اما ناگهان ناپدید شد و بعد از این ماجرا دخترش را به عقد موقتم بردم و با هم زندگی کردیم!

اما این عبارات برای کارآگاهان سیاه پوست صادق نبود. بنابراین دختر 20 ساله را به پلیس آگاهی بردند و از او بازجویی کردند.

زن جوان که انگار دلهره عجیبی از یک حادثه وحشتناک داشت، با دستانی لرزان گفت: «حسن ق» که با مادرم زندگی می کرد، مدعی شد که مادرم از پاییز پارسال خودکشی کرده و من را گرفته است. مادر به یک کلینیک مخفی که متعلق به نیروهای امنیتی است و در آنجا تحت مراقبت است.

به من گفت: مادرت که تا الان در کما بود امروز انگشتش را تکان داد و امیدوار بودیم به هوش بیاید! اما «حسن» من را تهدید کرد که اگر این موضوع را به کسی بگویم، تمام خانواده ام را در قوچان می کشد، چون خودش را از نیروهای امنیتی می داند و من هم از این تهدید می ترسیدم!

با این اظهارات، «حسن ق» مجدداً زیر نظر قاضی ویژه قتل عمد به اتاق بازجویی منتقل شد و این بار با مشاهده صحنه های فحاشی ذخیره شده در لپ تاپ، ناگهان «کثیف» شد. افکار” را از لانه تاریک ذهنش بیرون آورد و به “جنایت سیاه” اعتراف کرد.

وی که با حضور قاضی دکتر صادق صفری در حال بیان راز قتل این زن 40 ساله بود، با ادعای اینکه ابتدا با داروهای خواب آور او را بیهوش کردم، درباره این جنایت هولناک گفت: زمانی که در در حالت بیهوشی، شیر آب شهری را باز کرد و این کار را تا خفه کرد. سپس جسد او را در کنار یکی از کوره های تولید زغال دفن کردم و روی آن را با سیمان و سرامیک پوشاندم.

با این اعترافات تکان دهنده گروهی از کارآگاهان به همراه قاضی ویژه قتل راهی کارخانه شدند و با کمک آتش نشانان جسد زن جوان را از زیر آوار خارج کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در عین حال با بیان جزئیاتی از هوشیاری کارآگاهان برای کشف این پرونده پیچیده جنایی که با استناد به تجربیات ارزنده و دستورات قاطع قضایی به نتیجه رسید، گفت: در این پرونده کیفری خیر وجود ندارد. سرنخی از ماجرای زن 40 ساله گمشده وجود نداشت، فقط در آذرماه سال گذشته پس از گزارش ناپدید شدن این زن، پرونده ای تشکیل شد و هیچ یک از اطرافیان او نبودند. این زن به دلیل ادامه زندگی زن جوان به پلیس یا مراکز انتظامی مراجعه کرده بود. اما اطلاعات یکی از افسران ارشد پلیس با یک پرونده جنایی مرتبط بود که با حمایت قضایی و دستورات مخفیانه پایان یافت.

سرتیپ دوم احمد گردن با تقدیر ویژه از سرهنگ نجفی و سروان منفرد خاطرنشان کرد: گاه کشف یک جنایت شبانه روز ذهن کارآگاهان را به خود مشغول می کند و هر ساعت از زندگی خود به دنبال سرنخ هایی می گردند تا رازی را کشف کنند. آی تی. هیچ خونی در کار نیست و هیچ جنایتکاری از عدالت فرار نمی کند. این مقام ارشد انتظامی همچنین با تشکر از نظارت ها و دستورات ویژه مقام قضایی افزود: اگرچه آماده سازی مجرم خطرناک برای فریب دختر مقتول بسیار هوشمندانه بود، اما کارآگاهان اداره قتل عمد موفق شدند راز این موضوع را فاش کنند. جنایت سیاه، بنابراین همه افرادی که افکار کثیف دارند و به دنبال لذت هستند باید به یاد داشته باشند که روزی باید تاوان جنایات خود را بپردازند.

رئیس حراست تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی برای بررسی ادعای متهمان و همچنین افشای زوایای پنهان این جنایت هولناک همچنان ادامه دارد.

سید خلیل سجادپور / خراسان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.