افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

آیا می توان برای بازی لیگ برتر تنها یک توپ داشت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 278022
آیا می توان برای بازی لیگ برتر تنها یک توپ داشت – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی در نشست خبری سه شنبه شب بعد از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: به نظرم اگر درباره مسابقه صحبت نکنیم خیلی بهتر است. گل خیلی خوبی زدیم اما متاسفانه به خاطر ضعف 2 گل خوردیم، البته کل بازی را داشتیم اما اتفاقا. نقطه گذاری فولاد تعجب کرد. […]

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی در نشست خبری سه شنبه شب بعد از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: به نظرم اگر درباره مسابقه صحبت نکنیم خیلی بهتر است. گل خیلی خوبی زدیم اما متاسفانه به خاطر ضعف 2 گل خوردیم، البته کل بازی را داشتیم اما اتفاقا. نقطه گذاری فولاد تعجب کرد.

ادامه داد: بیا بیرون میزبان من تیم های خوزستانی را می شناسم و خاطرات خوبی از آنها در اینجا دارم اما اتفاقی که در بازی با فولاد افتاد را دوست نداشتم. من در مصاحبه متر من یک سری حرف زده بودم و دوستانم حرفم را قطع کرده بودند و بعضی حرف هایم را کنار گذاشته بودند. گفتم گاهی باخت لذت می برد چون تمام تلاشت را در زمین انجام دادی و سالم به خانه می روی. نیمه دوم با توپ بازی کردیم! ممکن است؟ عجیب بود. فولاد همه این امکانات را دارد. هر دو تیم استرس داشتند اما بازی باید عادلانه باشد و هرکس قدرت بیشتری دارد برنده شود در حالی که شانس را نمی توان از فوتبال جدا کرد.

مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: از برخی همکارانم می خواهم که از ناموسی صحبت نکنند و بعد کارهای دیگری انجام دهند. گردن خود را جلوی دوربین خم نکنید و سپس بازیکن را در زمین نگذارید. با قرآن از فوتبال لذت ببرید. همه اینجوری نیست.

او گفت: در بازی اول به من مشت زدند و نمی توان گفت این برنامه نبود. اینطوری نمی شود و در دقیقه 97 توپ وارد دروازه می شود تیم هایی مثل فولاد و پیکان یک سال در لیگ 1 می مانند اما آبروی خود را از دست نمی دهند. همکارانی که جلوی دوربین گردن خم می کنند و با وقار حرف می زنند می توان اصابتلطفا آنچه را که در مورد آن صحبت می کنید داشته باشید.

عنایتی گفت: ما صحبت می کنیم و دیگران می فهمند و پاسخگو خواهند بود و انشالله دوستان مسئول نیز این موارد را پیگیری می کنند تا حقی ضایع نشود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.