افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

آقای رحیم پور ازغدی! مونولوگ اجرا می کنید یا سخنرانی می کنید.

  • کد خبر : 278010
آقای رحیم پور ازغدی!  مونولوگ اجرا می کنید یا سخنرانی می کنید.

مقایسه رئیس جمهور سابق با اسب آبی نه خنده دار است و نه شجاع. البته تو هیچ وقت شجاع نبودی شما نقش افراد شجاع را بازی کرده اید. شما همیشه به کسانی که امیران معزول بودند توهین کرده اید و می دانستید که آنها کاری از دستشان بر نمی آید یا در موقعیتی قرار گرفته […]

مقایسه رئیس جمهور سابق با اسب آبی نه خنده دار است و نه شجاع. البته تو هیچ وقت شجاع نبودی شما نقش افراد شجاع را بازی کرده اید. شما همیشه به کسانی که امیران معزول بودند توهین کرده اید و می دانستید که آنها کاری از دستشان بر نمی آید یا در موقعیتی قرار گرفته اید که توهین به آنها موجب ثواب می شود نه مجازات و محکومیت. شما اغلب به افراد نجیب بد و خودسر می گویید مطمئن هستید که به مقام مسئولیت نمی رسند یا خود را برتر از این حرف ها می دانند که طرف احمق و پرحرفی مثل شما را بگیرند. حالا به کسانی که مطمئن هستید خاطراتشان را از شورای عالی انقلاب فرهنگی نمی گویند فحش می دهید. مطمئنی؟ اگر یک درصد شانس می دادید که در آن جلسه درباره مکاشفات ادبی شما صحبت کنند، تا این حد نمی رسیدید. افشاگری هایی که به گوش بلندی ها رسید. مافوق‌هایی که فکر می‌کردید در هر صورت از شما حمایت می‌کنند، اما به محض اطلاع از سوء استفاده‌های شما دستور دادند که شما را به شورای عالی انقلاب دعوت نکنند. با اینکه سرسختانه سعی کردی آن دستور را مصادره کنی و وانمود کنی که به خاطر دفاع از ارزش های انقلاب دعوت به اخراج نشدی، اما می دانستی که آن را از کجا آورده ای و چرا هرگز جرات مقابله با افرادی را که می شناسی را نداشته باشی. آنها می توانند برای شما کار کنند.

باور کنید آقای رحیم پور ازغدی آنقدر که شما فکر می کنید ارزش ندارد. این همه صحبت در مورد نهج البلاغه و در مورد مردی که برای قدرت و منافع شخصی ارزش قائل نبود، باید روی شما تأثیر می گذاشت، اما نشد. مردم با دیدن مثال ها به مفاهیم اعتقاد دارند یا آنها را رد می کنند. به عنوان یک استاد اخلاق، ادبیات، فقه، فلسفه، حکمت، علوم سیاسی، جامعه شناسی، انقلاب و احیای ارزش های اسلامی، چه نسبتی با آن ارواح درخشانی دارید که در برابر گستاخی جاهلان نشان دادند؟ خلق و خوی که آنها را به تلاش و تسلیم واداشت. با این ادبیات زشت و تمسخر ظاهر دیگران چه دستاوردی برای این مملکت داشته اند که اصرار دارند به این رویه کثیف ادامه دهند؟ اگر قرار باشد او را مسخره کنند، فکر نمی‌کنید ظاهر شما بیشتر مورد تمسخر قرار می‌گیرد؟ چقدر با اعتماد به نفس دیگران را با آن دماغ گیری مداوم، پلک زدن هیستریک و سر تکان دادن مسخره می کنید؟ مونولوگ یا سخنرانی اجرا می کنید؟ آیا از شما دعوت می شود در مورد اخلاق، نزاکت و احیای ارزش های اسلامی صحبت کنید یا برای مردم جوک بگویی؟ حد خود را بشناسید و فکر نکنید که این پلتفرم هایی که به شما داده شده جاودانه هستند. شما را که در عالم خلقت شوخی می شمارند، برای زمانی که بدتر از شماست پایین آورده شده اید تا مسلمانی کافر را نشنود و نبیند.

تصور نکنید که این چرخ غیرقابل محاسبه است.

بسیاری از خواجه های فهل ارزان فروخته می شدند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.