افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

اگر 2 میلیارد داری کجای تهران می توانی خانه داشته باشی؟

  • کد خبر : 277919
اگر 2 میلیارد داری کجای تهران می توانی خانه داشته باشی؟

آفتاب نیوز: افزایش قیمت ملک باعث شده تا بسیاری از شهروندان برای خرید خانه نقلیه به مناطق جنوبی شهر تهران کوچ کنند. این افزایش تقاضا باعث شده تا قیمت آپارتمان در مناطقی مانند نعمت آباد، خاوران، شهرری و … افزایش یابد. نجومی باشد اکنون برای خرید خانه 50 متری در این مناطق باید حداقل 3 […]

آفتاب نیوز:

افزایش قیمت ملک باعث شده تا بسیاری از شهروندان برای خرید خانه نقلیه به مناطق جنوبی شهر تهران کوچ کنند. این افزایش تقاضا باعث شده تا قیمت آپارتمان در مناطقی مانند نعمت آباد، خاوران، شهرری و … افزایش یابد. نجومی باشد اکنون برای خرید خانه 50 متری در این مناطق باید حداقل 3 میلیارد تومان هزینه کرد.

طی روزهای اخیر فروش یک خانه 62 متری 10 سال پیش در حوالی ایستگاه مترو زمزم واقع در بزرگراه چراغی اعلام شد. این خانه نقلی یک خوابه 3.162 میلیون تومان به فروش می رسد. طبق این آگهی این خانه در طبقه آخر یک ساختمان 5 طبقه و دارای آسانسور می باشد و کل خانه به تازگی بازسازی شده است.

در همین منطقه کمی نزدیک به محله یافت آباد خانه ای به طول 63 متر یک خوابه به قیمت 2000 میلیون و 900 میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت هر متر مربع از این خانه در سال 1392 حدود 46 میلیون تومان است. طبق نقشه شهر تهران، دسترسی های محلی خوبی برای ساکنان این منطقه وجود دارد.

قیمت خانه های نقلی در این منطقه تا حدودی مشابه است. به عنوان مثال فروش خانه دیگری در محله نعمت آباد با یک اتاق خواب و 65 متر حدود 2.1 میلیارد تومان اعلام شده است. این خانه در سال 1400 ساخته شده است و در طبقه دوم یک آپارتمان 9 طبقه قرار دارد.

یک خانه 62 متری در منطقه خاوران به قیمت 2 میلیون و 728 هزار دلار به فروش می رسد. این خانه قابل حمل در طبقه دوم قرار دارد و با قیمت هر متر مربع 44 میلیون توکن به فروش می رسد. این خانه کوچک یک خوابه دارای انباری و جای پارک است.

در همین منطقه یک خانه 63 متری در چند خیابان با تمام امکانات رفاهی و یک اتاق خواب به مبلغ 2650 میلیون تومب آگهی شده است. این خانه در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد.

در جنوب غرب تهران خانه های نقلی در منطقه احمدآباد مستوفی به ارزش حدود 2 میلیارد تومان قابل خریداری است. به عنوان مثال یک خانه 63 متری در طبقه اول یک ساختمان یک میلیارد و 890 میلیون تومان فروخته شد. البته این خانه بازسازی شده فاقد پارکینگ و انباری است. در همین منطقه یک خانه دیگر حدود یک و نیم میلیارد تومان قیمت دارد. به علاوه این خانه ۷۵ متری دارای یک اتاق خواب است و ۲ سال پیش ساخته شده است.

خرید خانه نقلی در شهرری

یک خانه 60 متری بازسازی شده در ظهیر آباد شهرری حدود یک میلیارد و 950 میلیون هزینه دارد. این خانه که در سایت های فروش آگهی می شود دارای آسانسور و پارکینگ است اما انباری ندارد. قیمت یک خانه قابل حمل دیگر در باقرآباد شهرری با بنای 70 متری و هشت سال ساخت 1.9 میلیارد تومان است. این خانه نیز بازسازی شده و دارای یک اتاق خواب است و در طبقه سوم قرار دارد اما پارکینگ و انباری ندارد.

در منطقه افسریه یک خانه 65 متری با طراحی مدرن به قیمت 2 میلیارد و 450 میلیون تومان به فروش می رسد. این خانه 6 سال است که ساخته شده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری می باشد. قیمت خانه در منطقه مسعودیه که در حوالی افسریه قرار دارد تقریباً به همین قیمت است. مثلا در مسعودیه یک خانه 60 متری یک خوابه 2.5 میلیارد تومان آگهی شده است. این خانه کاملا بازسازی شده است اما پارکینگ ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=277919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.