افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
4

فراخوان حجت کریمی به فدراسیون فوتبال

  • کد خبر : 27788
فراخوان حجت کریمی به فدراسیون فوتبال

استقلالی ها با وجود قهرمانی در لیگ بیست و یکم و کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا، اما به دلیل پرداخت نکردن به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی و عدم کسب مجوز حرفه ای، نتوانستند جواز حضور در این رقابت ها را کسب کنند و کنار گذاشته شدند. توسط کمیته صدور مجوز حرفه ای، […]

استقلالی ها با وجود قهرمانی در لیگ بیست و یکم و کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا، اما به دلیل پرداخت نکردن به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی و عدم کسب مجوز حرفه ای، نتوانستند جواز حضور در این رقابت ها را کسب کنند و کنار گذاشته شدند. توسط کمیته صدور مجوز حرفه ای، بنابراین تراکتورسازی به عنوان تیم جایگزین راهی آسیا خواهد شد.

حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا که با تایید کمیته مجوزهای حرفه ای اتفاق افتاد باعث شد تا حجت کریمی سرمربی سابق این باشگاه واکنش نشان دهد و در گفت و گو با روزنامه گل گفت: افشاگری خواهم کرد. به زودی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) و فلان نفر باعث شدند استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. آقای تاج چه بد روزگار شما خاموش شد.

این اظهارات حجت کریمی گمانه زنی های زیادی را درباره حذف استقلال از آسیا به راه انداخت و حالا فدراسیون فوتبال به این موضوع واکنش نشان داده است.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: کمیته صدور مجوز فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر به صورت جدی و فشرده وضعیت باشگاه ها را رصد کرده و ساعت ها جلساتی با این باشگاه برگزار شده است. حضور نمایندگان آنها

ادامه: با توجه به وضعیتی که در سال گذشته در مسیر صدور مجوز باشگاه ها پیش آمده و منجر به تعلیق کمیته صدور مجوز شده است، هرگونه ارائه اطلاعات مخدوش از سوی کمیته مربوطه فدراسیون به کنفدراسیون منجر به ممنوعیت و تعلیق فعالیت این باشگاه ها خواهد شد. تمام فوتبال ملی و فدراسیون هم سه سال بود.

علوی در خصوص اظهارات منتسب به مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: آقای کریمی قطعاً دلایل حضور نداشتن استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را می داند اما قطعاً در جلسه ای با وی تمام جزئیات مربوطه را خواهد داشت. فدراسیون به زودی و اگر توضیحی بخواهند با فدراسیون در میان می گذارند.

258258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.