افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

وزارت اقتصاد و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

  • کد خبر : 277701
وزارت اقتصاد و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش بازار، تفاهم نامه همکاری تعیین تخصیص پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای عمرانی نیمه تمام دولت و تجویز تامین مالی پروژه های عمرانی نیمه تمام از محل واگذاری دارایی های مازاد دولت، این است. بعدازظهر (سه شنبه 17 خرداد) به امضای سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی رسید و سردار […]

به گزارش بازار، تفاهم نامه همکاری تعیین تخصیص پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای عمرانی نیمه تمام دولت و تجویز تامین مالی پروژه های عمرانی نیمه تمام از محل واگذاری دارایی های مازاد دولت، این است. بعدازظهر (سه شنبه 17 خرداد) به امضای سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی رسید و سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) وارد شد.

مراسم امضای تفاهم نامه بین وزارت اقتصاد و دارایی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ظهر امروز با حضور جمعی از وزرای اقتصاد و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد در وزارت اقتصاد

«ابراهیم بازیان» رئیس سازمان خصوصی سازی در تشریح جزئیات این تفاهم نامه گفت: با توجه به تحقق تکالیف مقرر در مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه جانبه، در زمینه تعیین تکلیف تملک پروژه های دارایی سرمایه ای عمرانی نیمه تمام از دولت و تجویز تامین مالی پروژه ها ساخت نیمه تمام از محل واگذاری دارایی های مازاد از دولت و همان واگذاری بخشی از سهام شرکت های موجود در فهرست واگذاری دولت برای اعتبارات ثابت. از پیمانکارانی که سطح آنها به تایید خزانه داری کشور رسیده است، این تفاهم نامه امضا می شود.

وی خاطرنشان کرد: امضای این تفاهم نامه در راستای استفاده از توانمندی ها و در راستای تحقق اراده دولت سیزدهم است.

بازیانبراز ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت های خوبی که از نظر مطالبات حوزه سازندگی خاتم الانبیا در پروژه های عمرانی وجود دارد و همچنین با توجه به املاک مازادی که باید واگذار شود، این تفاهم نامه به سرعت اجرایی می شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: اولویت در تحویل، مذاکره با پیمانکارانی است که اکثر پروژه های عمرانی نیمه تمام را اجرا می کنند.

بازیان با بیان اینکه این رویکرد رئیس جمهور شهید در حوزه تولید است، تاکید کرد: باید تا حد امکان از ظرفیت تولید برای تامین مالی پروژه های نیمه تمام استفاده کنیم. مطمئناً با خدمت رسانی بهتر و سریعتر به مردم در بخش های مختلف دستاوردها و نتایج خوبی خواهیم داشت.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: این تفاهم نامه فصل جدیدی در تامین مالی پروژه های نیمه تمام و واگذاری بخشی از سهامی است که براساس تخصیص بودجه بر دوش سازمان خصوصی سازی گذاشته شده است.

سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز در این مراسم گفت: دولت در سفرهای فشرده و خستگی ناپذیر کارها را پیش می برد و قول هایی برای جلب رضایت مردم و امیدواری مردم داده شد. تحقق

وی تصریح کرد: رئیس جمهور شهید تاکید کردند که باید به آنچه به مردم می گوییم عمل کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی و وزارت اقتصاد پیشنهاداتی برای همکاری در زمینه تولید و اجرای پروژه های ناتمام ارائه کرده اند، ادامه داد: برخی فکر می کنند که امضای تفاهم نامه برای ما درآمد خالص است، اما اینطور نیست و ما بیشتر دارایی های خود را در پروژه ها مشارکت می دهیم تا به تعهدات و وعده های خود عمل کنیم.

عابد با اشاره به پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: این پالایشگاه توسط قرارگاه ساخته شده و چند سالی است که به بهره برداری رسیده است اما همچنان تقاضای زیادی داریم.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم همکاری و هم افزایی را با دولت خدمتگزار ادامه دهیم، افزود: قرارگاه مفتخر است که در مدت خدمت به دولت سیزدهم با تمام توان به عنوان خدمتگزار خدمت کرده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ابراز امیدواری کرد: وعده های دولت آیت الله رئیسی که وظیفه اجرای آن را بر عهده داریم، به سرعت محقق شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=277701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.