افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

جنایت رفح بخشی از استراتژی جنگی اسرائیل است

  • کد خبر : 277651
جنایت رفح بخشی از استراتژی جنگی اسرائیل است

به گزارش مانیبان، متن پیام حسن روحانی رئیس جمهور سابق ایران به شرح زیر است: « نام خدای مهربان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در شهر رفح که اکثر شهدای آن را زنان و کودکان تشکیل می دهند، بخشی از استراتژی جنگی رژیم صهیونیستی است که تمام خطوط قرمز اخلاقی و اصول […]


به گزارش مانیبان، متن پیام حسن روحانی رئیس جمهور سابق ایران به شرح زیر است:

« نام خدای مهربان

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در شهر رفح که اکثر شهدای آن را زنان و کودکان تشکیل می دهند، بخشی از استراتژی جنگی رژیم صهیونیستی است که تمام خطوط قرمز اخلاقی و اصول انسانی و بین المللی را زیر پا می گذارد. قوانین و حقوق بشر، کشتن غیرنظامیان برای ادامه عملیات نظامی خود و نادیده گرفتن آشکار درخواست های بین المللی برای توقف حملات.

رژیم اسرائیل با تکرار حملات به اماکن امن غیرنظامی و کشتار و زخمی شدن تعداد زیادی از فلسطینی ها در جریان تهاجم به غزه، نشان داد که به هیچ کنوانسیون بین المللی احترام نمی گذارد و کشتار بی گناهان یک حادثه تصادفی نیست، بلکه یک اقدام عمدی است. . تمرین مستمر ارعاب و وحشت.

بشریت در میدان رفح قتل عام شد. اردوگاه رفح محل زندگی آوارگان غیرمسلح با ماشین جنگی کاملاً مسلح رژیم اسرائیل بود. متأسفانه هیچ یک از جنایات آنها از سوی متحدانشان مجازات نمی شود و آنها به طور فزاینده ای چشم خود را بر مرگ دلخراش بیگناهانی که از کشتار این رژیم در امان مانده اند می بندند و فقط ابراز تاسف می کنند که نیستند. نه زیر چادر پناهندگان، نه در بیمارستان، نه در خانه هایشان. امروز هیچ جای امنی برای افراد بی گناه حتی کودکان وجود ندارد.

هنگامی که در سال 2013 در مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیشنهاد “جهانی عاری از خشونت و افراط گرایی” را مطرح کردم، به “خشونت ساختاری” علیه مردم فلسطین اشاره کردم که سرزمین آنها تحت اشغال است و حقوق اولیه آنها به طرز فاجعه باری نقض می شود. به آنها اجازه می دهد به سرزمین خود بازگردند. امروز هم همین عبارت را تکرار می کنم: «جنایت های انجام شده علیه مردم بی گناه فلسطین خشونت نهادینه شده را نشان می دهد؛ آپارتاید به نظر مفهوم و واژه ضعیفی برای توصیف آن است». نسل کشی حاصل از 76 سال آپارتاید سهم روزانه فلسطینیان از طریق مسلح کردن رژیم متخاصم و نادیده گرفتن همه قوانین و کنوانسیون های بین المللی است که منجر به فجایع پی در پی می شود.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=277651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.