افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
5

جلوگیری از خاکستری شدن لباس های مشکی / بهترین روش شستن را به شما یادآوری می کنم تا رنگ لباس هایتان هرگز محو نشود

  • کد خبر : 277573
جلوگیری از خاکستری شدن لباس های مشکی / بهترین روش شستن را به شما یادآوری می کنم تا رنگ لباس هایتان هرگز محو نشود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- خیلی از خانم های خانه دار علاقه مند هستند که کارهای خانه را خیلی سریع انجام دهند و حق هم دارند، چون کار خانه از خودت شروع می شود و به خدا ختم می شود، یعنی یک روز تصمیم می گیری بنزین را تمیز کند، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- خیلی از خانم های خانه دار علاقه مند هستند که کارهای خانه را خیلی سریع انجام دهند و حق هم دارند، چون کار خانه از خودت شروع می شود و به خدا ختم می شود، یعنی یک روز تصمیم می گیری بنزین را تمیز کند، بعد یک نگاه به کاپوت می ریزی. . و ایده تمیز کردن هود به ذهن شما خطور می کند و سپس همه چیز اطراف آنها را نیز تمیز می کنید. برای انجام آنها از ترفندهایی استفاده کنید که در هر زمینه ای وجود دارد و افراد زیادی قبلا آنها را امتحان کرده اند و از پاسخ آنها مطمئن هستند.

اصولاً تقلب ها گاهی اوقات می توانند توانایی شما را برای انجام هر کاری افزایش دهند، مثلاً اگر جاروبرقی بکشید، اما زباله ها آنطور که باید جمع نمی شوند و بسیاری از مردم به شما می گویند که این به این دلیل است که جاروبرقی بد جاروبرقی می کنید، در حالی که اینطور نیست، می توانید از ترفندهایی برای افزایش مکش جاروبرقی استفاده کنید و ببینید خانه چقدر تمیز می شود. علاوه بر این، یک سری ترفندها وجود دارد که شما را از خرج کردن پول اضافی در دستتان باز می دارد، مانند ترفندهایی برای جلوگیری از قهوه ای شدن لباس های مشکی و با اجرای آن ها، لباس های شما در هنگام شستن رنگ خود را از دست نمی دهند و رنگ نمی گیرند. رنگ قهوه ای. رنگ قهوه ای. برای این منظور به شما ارائه می کنیم پس با ما همراه باشید.

برای شستن لباس مشکی، آن را از داخل بچرخانید

شستن لباس یک فرآیند پوشیدن است که در طی آن رنگ لباس ها محو می شود، بنابراین لباس ها حتی اگر مدت زیادی است که آنها را نخریده اید کهنه به نظر می رسند که یکی از راه های جلوگیری از کم رنگ شدن لباس ها است. صورتش در حال شستشو است. همچنین برای جلوگیری از رنگ لباس هایی که برای شستن در ماشین لباسشویی می گذارید باید تمام دکمه ها و زیپ های لباس را ببندید و همچنین گفتیم آنها را از داخل بچرخانید تا رنگ لباس ها ماندگاری بیشتری داشته باشد و بمانید. آی تی.

همچنین اگر لباس هایتان مشکی است توصیه می کنیم آن ها را با لباس های مشکی دیگر بشویید زیرا حتی اگر لباس هایتان رنگ خود را از دست بدهند در فرآیند شستشو دوباره رنگ می شوند.

از خاکستری شدن لباس های مشکی جلوگیری کنید

لباس های مشکی را در خشک کن نگذارید.

استفاده از ماشین لباسشویی برای لباس های مشکی اصلاً ایده خوبی نیست، زیرا در واقع لباس ها را قهوه ای می کند، بنابراین بهتر است لباس های مشکی خود را تا زمانی که خیس شدند روی بند رخت پهن کنید و اگر در آفتاب خشک شدند آویزان کنید. آنها را وارونه می کنند زیرا نور آنها را بلوند می کند.

حالا در زیر به یک سری روش برای تثبیت رنگ مشکی در لباس می پردازیم که با استفاده از آنها می توانید از کم رنگ شدن لباس های مشکی جلوگیری کنید.

از خاکستری شدن لباس های مشکی جلوگیری کنید

برای رفع سیاهی لباس از سرکه استفاده کنید.

یکی از روش های توصیه شده برای حفظ رنگ لباس مشکی استفاده از سرکه است. به این ترتیب که باید یک فنجان سرکه سفید و مایع لباسشویی، مایع ظرفشویی و البته آب سرد را در تابه بریزید و سپس لباس مشکی خود را در این محلول بشویید و سپس آبکشی کنید. در واقع سرکه سفید علاوه بر اینکه از براق شدن لباس ها جلوگیری می کند، مانع از بین رفتن رنگ آن ها نیز می شود.

از خاکستری شدن لباس های مشکی جلوگیری کنید

برای تثبیت رنگ مشکی لباس از چای یا قهوه استفاده کنید.

بسیاری از مردم بر این باورند که لکه های چای یا قهوه به سختی از روی لباس های سفید پاک می شوند و بنابراین باید بسیار مراقب باشیم که لباس هایمان با استفاده از این مواد کثیف نشود، اما چای و قهوه به یک اندازه دشمن لباس های رنگی هستند. آنها روشن و سفید هستند، می توانند با لباس های مشکی دوست شوند، زیرا می توانید از دو فنجان چای یا قهوه دم کرده برای حفظ رنگ مشکی لباس ها هنگام شستن و اضافه کردن آنها به چرخه آبکشی استفاده کنید، زیرا چای و قهوه هستند. رنگ های طبیعی دارند که رنگ پارچه و لباس را افزایش می دهد.

از خاکستری شدن لباس های مشکی جلوگیری کنید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=277573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.