افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

تمایل دولت به اجرای سیاست های حمایتی برای تحکیم و ارتقای خانواده – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 27753
تمایل دولت به اجرای سیاست های حمایتی برای تحکیم و ارتقای خانواده – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری مهرمراسم تجلیل از بازنشستگان و خانواده های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری روز جمعه در محل سالن اجلاس سران برگزار شد و در این مراسم انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده پیام رئیس جمهور را قرائت کرد. در پیام رئیس جمهور آمده است: خانواده رکن اساسی و اساسی […]

گزارش کردن خبرگزاری مهرمراسم تجلیل از بازنشستگان و خانواده های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری روز جمعه در محل سالن اجلاس سران برگزار شد و در این مراسم انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده پیام رئیس جمهور را قرائت کرد.

در پیام رئیس جمهور آمده است: خانواده رکن اساسی و اساسی هر جامعه و نقطه آغاز زندگی اجتماعی بشر است. تثبیت این بنای مقدس بر اساس ارزش های اسلامی اسلامی، چشم اندازهای روشنی را در افق توسعه جامعه ترسیم خواهد کرد.
رئیس جمهور در این پیام تاکید کرد: اسلام به عنوان مکتبی انسان گرایانه که جنبه فردی و اجتماعی انسان را در بر می گیرد، نگاه ویژه ای به این نهاد اجتماعی دارد. از دیدگاه اسلام عزیز، خانواده یکی از نهادهای اساسی هستی و ساختارهای اصلی جامعه است و جامعه مطلوب در سایه خانواده مطلوب شکل می گیرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در این پیام یادآور شد: بر خلاف دنیای غرب که امروز با بحران فروپاشی خانواده مواجه است، از نظر دینی هیچ ساختمانی مقدس‌تر و محبوب‌تر از بنای خانواده نیست. خانواده ای که با عشق، فداکاری و گذشت در هم تنیده و متبلور می شود عمل متقابل در پرتو، تقوا را در جامعه نهادینه می کند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دوران شکوفایی این نگاه در کلام رهبر معظم انقلاب تجلی یافته است، تصریح کرد: با نگاه تمدن اسلامی الگوی طبیعی و قرآنی برای جامعه ترسیم می کنند و خاستگاه نسل است. از مؤمنان، عادل، پاکدامن و محکم. عضو پیشرفت را می دانند.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه برای حفظ این دژ و حفظ استواری و استحکام آن، همه افراد و گروه های مردمی و دستگاه های دولتی وظیفه دارند نقش خود را در رشد و نشاط جامعه بر عهده بگیرند، تصریح کرد: همچنین برای ارتقای جایگاه و جایگاه خود و … برنامه ریزی برای نیازهای مختلف مادی و معنوی آن را ثابت کند.

وی ادامه داد: مطمئن هستیم که رفتارها، باورها و باورهای خانواده محور نقش برجسته ای دارد آه تو در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی.

رئیس‌جمهور خانواده را یکی از دغدغه‌های مهم در خصوص ترکیب جمعیتی و پاسداری از ارزش‌های ایرانی-اسلامی برشمرد و گفت: از این رو تلاش و اراده دولت برای اتخاذ سیاست‌های حمایتی در حوزه‌های مختلف در راستای تقویت و ارتقای نظام است. نهاد خانواده و سند تحول دولت در موضوعات مهمی چون افزایش نقش خانواده در جامعه، رعایت تحولات قوانین و مقررات در حوزه خانواده، حمایت از اعضای خانواده به ویژه کودکان و زنان در برابر اجتماعی آسیب، به تلاش مستمر و سیستماتیک توجه کنید.

حجت الاسلام رئیسی در این پیام خاطرنشان کرد: این روز خجسته را گرامی داشته و به همه مردان و زنان شایسته کشورمان تبریک می گویم. می توان من می گویم و امیدوارم با تقویت و تحکیم حریم خصوصی و ارزش های خانوادگی، شاهد نشاط و پویایی هر چه بیشتر در خانواده های ایرانی باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.