افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

انهدام باندی که طلاهای پیرزنان را می دزدیدند.

  • کد خبر : 277529
انهدام باندی که طلاهای پیرزنان را می دزدیدند.

آفتاب نیوز: سرهنگ محسن محسنی فرد در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های زنجیره ای طلا از زنان مسن در شهر کرمان، پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. با بررسی میدانی همچنین مشخص شد در این روش سارقان با چهره های آراسته و […]

آفتاب نیوز:

سرهنگ محسن محسنی فرد در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های زنجیره ای طلا از زنان مسن در شهر کرمان، پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. با بررسی میدانی همچنین مشخص شد در این روش سارقان با چهره های آراسته و مذهبی با استفاده از وسیله نقلیه در حال تردد در مساجد و اماکن متبرکه، پیرزنان طلا و زیور آلات را به عنوان سوژه شناسایی و به بهانه کمک به ادامه کار ادامه می دهند. افراد نیازمند سعی در جلب اعتماد آنها داشتند و در فرصت مناسب با استفاده از روش ها و ترفندهای مختلف، تمامی جواهرات را ربوده و متواری شدند.

وی با اشاره به اظهارات مالباختگان و شاهدان عینی گفت: در ادامه گشت های پلیس به مناطقی که امکان تردد سارقان وجود داشت اعزام شدند، خودروی پژو متهم رؤیت شد و بلافاصله محل اختفای وی در دو محله مختلف شناسایی شد. با اقدامات فنی

محسنی فر با اشاره به اینکه با تلاش مستمر کارآگاهان، سارقان در دو عملیات جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: با بررسی های انجام شده، سه سارق حرفه ای شامل دو مرد و یک زن دارای جنایت بودند. رکوردها آنها همچنین در بازجویی ها به جرم خود و دست کم 17 مورد سرقت از زنان مسن اعتراف کردند.

وی ارزش اشیاء مکشوفه را بیش از 70 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای متهم پرونده تشکیل و برای ادامه رسیدگی به جنایت به دادسرا ارسال شد. تحقیقات تکمیلی هنوز در این زمینه در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=277529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.