افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

بهترین کرم پودرها برای آرایش / آرایش خوب نیاز به اکسسوری های خوبی دارد، با اینها صورت شما زیباتر می شود

  • کد خبر : 277453
بهترین کرم پودرها برای آرایش / آرایش خوب نیاز به اکسسوری های خوبی دارد، با اینها صورت شما زیباتر می شود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- بسیاری از خانم ها سعی می کنند از آرایش برای افزایش زیبایی و اصلاح عیوب صورت خود استفاده کنند که اگر در این زمینه تخصص داشته باشند، مثلاً بدانند با کرم پودر چه کنند یا از آرایش استفاده نکنند. کانسیلر و … بالاخره خودشان می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- بسیاری از خانم ها سعی می کنند از آرایش برای افزایش زیبایی و اصلاح عیوب صورت خود استفاده کنند که اگر در این زمینه تخصص داشته باشند، مثلاً بدانند با کرم پودر چه کنند یا از آرایش استفاده نکنند. کانسیلر و … بالاخره خودشان می توانند آرایش کنند. خب همانطور که گفتیم این نیاز به اطلاعات زیاد و البته تمرین و تکرار و مهارت دارد. مثلا شاید خط چشمتان را درست نکشیده اید. بار اول اما بعد از تمرین البته بار پنجم یک خط چشم زیبا میکشید و با این حساب میتوان گفت آرایش هم هنری است که باید یاد گرفت.

البته گاهی ممکن است مهارت های لازم برای انجام آرایش را داشته باشید، اما آرایش شما خوب نیست، بنابراین نباید انتظار آرایش کامل و خوب را داشته باشید، زیرا هر کاری ابزار خاص خود را می خواهد و اگر ابزار مناسب نباشد، نتیجه حاصل می شود. بدتر باشد همینطور باشد که لازم است و شاید مطلوب نباشد، مثلاً اگر می خواهید ضد آفتاب داشته باشید و پوستتان چرب است، باید به دنبال بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب باشید که از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند و اشعه خورشید را کنترل کند. مقدار چربی ترشح شده از پوست حال برای داشتن لوازم آرایشی خوب می خواهیم در این مطلب تعدادی از بهترین کرم پودرهای آرایشی را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

کرم پودر لورال خطاناپذیر

اگر محصولی می‌خواهیم که بتواند به بهترین شکل ممکن با پوست شما مطابقت داشته باشد و تنها با یک دست آن را بپوشاند، کرم پودر لورآل مدل infallible را معرفی می‌کنیم، زیرا برای بررسی آن می‌توانید آن را روی سبک‌ترین قسمت قرار دهید. صورت شما و کوچکترین لکه ای دارد. این کرم را امتحان کنید و سپس به تیره ترین و لکه دارترین قسمت بروید و این کرم را در آنجا هم بزنید و ببینید رنگ این دو قسمت چگونه شده است.

یکی از مزایای این کرم ویتامین C بودن و ضد آب بودن آن است که بافت بسیار سبکی روی پوست دارد و زیبایی خاصی به چهره شما می دهد و می توانید بدون آن برای مدت طولانی روی پوست خود استفاده کنید. آن را لمس کنید یا رنگ را تغییر دهید.

بهترین کرم پودر برای آرایش.

کرم پودر مات Four Over 52 Photo

بیایید به سراغ کرم پودر فوق العاده آرایشی برویم که فرمول آن بر پایه آب و بدون چربی است و به همین دلیل برای پوست های چرب بسیار مناسب است زیرا بعد از زدن آن باعث براق شدن صورت نمی شود. این محصول ظاهر منافذ پوست را بهبود می بخشد و به هیچ وجه آنها را نمی بندد. علاوه بر این، این کرم پودر دارای بافتی سبک است و به خوبی پوست را مرطوب می کند، بنابراین برای استفاده روزانه و طولانی مدت مناسب است و برای هر رنگ پوستی مناسب است.

بهترین کرم پودر برای آرایش.

کرم پودر Deborah Perfect 24ore

اگر می خواهید کرم پودر مرطوب کننده ای داشته باشید، پیشنهاد می کنیم سراغ کرم پودر عالی 24ore دبورا بروید. او آن را لمس می کند و یک تجربه بی نظیر از آرایش کامل را برای شما ایجاد می کند، بنابراین می توانید این محصول را برای محل کار و دانشگاه انتخاب کنید. و به پوست شما طراوت و شادابی می بخشد.

بهترین کرم پودر برای آرایش.

کرم پودر MAC Studio Radiance

این محصول کرم پودری است که علاوه بر پوشانندگی بالا خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارد، بنابراین برای پوست های خشک بسیار مناسب است، زیرا افراد با این نوع پوست پس از استفاده از این کرم پوست پوسته پوسته نمی شوند، یعنی حالت خمیری به نظر می رسد. روی صورت شما تسلیم نمی شود و بافتی نرم و یکدست خواهد داشت. علاوه بر این، این محصول به دلیل ماهیت غیر کومدون زا، منافذ را مسدود نمی کند و به خوبی با پوست سازگار می شود.

بهترین کرم پودر برای آرایش.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=277453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.