افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

این دختر تهرانی 5 مرد مسلح خطرناک را استخدام کرد! / افراد کلاهدار به خانه ای حمله کردند

  • کد خبر : 27738
این دختر تهرانی 5 مرد مسلح خطرناک را استخدام کرد!  / افراد کلاهدار به خانه ای حمله کردند

دختری که یک سال بعد 5 مرد را برای سرقت از خانه خانواده اش استخدام کرد چوب او دستگیر شد. اواخر بهار سال گذشته مردی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، از حمله افراد نقابدار به منزلش شکایت کرد و گفت: آنها مسلح بودند و از منزل من سرقت کردند. […]

دختری که یک سال بعد 5 مرد را برای سرقت از خانه خانواده اش استخدام کرد چوب او دستگیر شد.

اواخر بهار سال گذشته مردی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، از حمله افراد نقابدار به منزلش شکایت کرد و گفت: آنها مسلح بودند و از منزل من سرقت کردند.

بازپرس تقی زاده با شنیدن اظهارات شاکی دستور آغاز تحقیقات پلیسی را صادر کرد.

در جریان تحقیقات مشخص شد خانه شاکی در جنوب است غرب تهران و با چهار نفر از اعضای خانواده اش در حال استراحت بود که شب هنگام صدای شکستن پنجره به سمت تراس توجه آنها را جلب کرد و بلافاصله سه نفر کلاهدار وارد خانه شدند.

افراد غریبه کلاهدار پس از ورود با کلت، تمامی اهالی را تهدید به کشتن کرده و پس از ضرب و شتم و درگیری، دست و پای اهالی خانه را با پارچه بستند و در یکی از اتاق ها حبس کردند. سپس شروع به جستجو و تخریب همه خانه ها کردند. به گفته شاکی، سارقان مسلح پس از یافتن گاوصندوق، کلید وی را به زور گرفته و سه کیلو طلا به سرقت بردند و سپس او و خانواده اش را با بسته دست و پایی رها کردند اما به سختی توانست جان سالم به در ببرد و در را باز کرد و داخل شد. . بنابراین همه آنها نجات یافتند.

با کشف سرنخ هایی از این سرقت، تحقیقات ادامه داشت تا اینکه هفته گذشته پس از گذشت بیش از یک سال مشخص شد سارقان مدتی پس از سرقت طلاها را فروخته اند. طلا عوض شد و شخصی مقداری از طلاها را از سایت دوار بخشی خریده بود و قصد داشت دوباره از طریق همین سایت بفروشد. شاکی که به صورت اتفاقی آگهی طلافروشی را مشاهده کرده بود موضوع را به پلیس اطلاع داد. با این نکته جدید مردی که می خواست مقداری از طلاهای سرقتی را بفروشد شناسایی شد و گفت که طلاها را در محل دیوار دیده و خریده است و حالا قصد فروش آن را به همین شکل دارد اما در نهایت متوجه شده است. . که دزدیده شد

به این ترتیب ماموران به سرنخ هایی دست یافتند و سارق اول را دستگیر کردند. او اعتراف کرد که این کار را با باند سارقان انجام داده و همدستانش سه تبهکار حرفه ای هستند که راهی زندان شده اند.

با اعتراف اولین عضو باند دستگیر، بقیه اعضای دزدهای حرفه ای در خانه بودند، شناسایی و دستگیر شدند. با دستگیری چهار مرد مشخص شد یکی از آنها که سرکرده باند بود با دختری رابطه داشته و آن دختر دستور سرقت را صادر کرده است.

در ادامه بازجویی از متهم مشخص شد زن جوان از بستگان مرد ملیاخته و خانواده وی است. زن جوان به دلیل آشنایی با یکی از آنها چهار نفر را برای این سرقت استخدام کرده و با وعده دستمزد خوب آنها را تشویق به سرقت مسلحانه کرده است.

زن جوان نیز در جریان تحقیقات بازداشت شد و اعتراف کرد: من دوست پسر شاکی بودم و می دانستم آنها پولدار هستند اما به طور اتفاقی متوجه شدم در خانه طلا دارند و به ذهنم رسید که برنامه ریزی کنم. برای سرقت از آنها از طریق یکی از دوستانم از پنج مرد خواستم نقشه سرقت را اجرا کنند.

به گفته این دختر تنها سه نفر برای سرقت وارد خانه شده اند. اما دو نفر دیگر مستقیماً در اجرای این طرح نقش داشتند و مراقب بودند در صورت اطلاع همسایه ها و یا رسیدن پلیس به سه همدست خود که وارد خانه شده بودند اطلاع دهند.

همچنین در تحقیقات مشخص شد زن جوان و فردی که باند سارقان را گرد هم آورده بود نسبت به بقیه اقدامات بیشتری انجام داده و بقیه طلاهای هم ارزش به دست آورده اند. در حال حاضر سه مرد و یک زن از متهمان این باند هستند و تحقیقات برای دستگیری آخرین مرد فراری این باند ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.