افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

آشپزی با ماهی تن / سه نوع غذای خوشمزه با ماهی تن تهیه کنید

  • کد خبر : 277174
آشپزی با ماهی تن / سه نوع غذای خوشمزه با ماهی تن تهیه کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- تن ماهی یک کنسرو پرطرفدار و پرطرفدار است که خیلی ها طعم آن را دوست دارند و احتمالا کمتر کسی می داند که می تواند از ماهی تن در بسیاری از غذاها استفاده کند. با ماهی تن می توانید انواع سالاد، نارگیل و کتلت، برنج […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- تن ماهی یک کنسرو پرطرفدار و پرطرفدار است که خیلی ها طعم آن را دوست دارند و احتمالا کمتر کسی می داند که می تواند از ماهی تن در بسیاری از غذاها استفاده کند. با ماهی تن می توانید انواع سالاد، نارگیل و کتلت، برنج مخلوط و املت تهیه کنید. اگر همیشه چند قوطی کنسرو ماهی تن در خانه دارید و فقط زمانی که دیر و گرسنه هستید به یاد آنها می افتید، این مقاله برای شماست تا چند غذای عالی و خوشمزه ماهی تن را یاد بگیرید که سریع و آسان آماده می شوند. تا آخر با من باش

سالاد ماکارونی با ماهی تن

همانطور که گفتم با کنسرو ماهی تن می توانید انواع سالاد را درست کنید. باید بدانید که بسیاری از اوقات تهیه سالاد نیاز به دستور خاصی ندارد و می توانید با سبزیجات و مواد موجود سالادهای خوشمزه درست کنید.

شکل پاستا را بپزید و آبکش کنید. سیب زمینی، هویج، قارچ و هر سبزی که دوست دارید بپزید و خرد کنید. می توانید خیارشور، پیازچه و ساقه های کرفس را به سالاد ماکارونی خوشمزه اضافه کنید و با تهیه سس عالی از سس مایونز، آب لیمو، نمک، آویشن و فلفل سیاه کار را تمام کنید.

آشپزی با تن1

املت با ماهی تن

املت یکی از غذاهایی است که بدون دستور خاصی با موادی که در دست دارید می توانید درست کنید و باید بگویم که املت ماهی تن بسیار خوشمزه است.

مقداری قارچ را ورقه ای برش دهید و با کره و سیر تفت دهید. مقداری پیازچه را خرد کرده و در تابه بریزید. حالا ماهی تن را که به مدت 20 دقیقه جوشانده اید به ماهیتابه اضافه کنید و تخم مرغ را بشکنید و املت خوشمزه ماهی تن را بگیرید.

ashpazi-ba-ton4

نارگیل با ماهی تن

کاکائو انواع مختلفی دارد و غذای بسیار محبوبی در بین خانواده های ایرانی است. باید بگویم که با ماهی تن می توانید یک پای بسیار خوشمزه بپزید.

یک سیب زمینی را آب پز کنید و سپس رنده کنید. با ماهی تن، تخم مرغ، نمک و ادویه هایی که می خواهید مخلوط کنید و داخل تابه بریزید. وقتی دو طرف آن کبابی شد، نارگیل تن ماهی فوق العاده آماده است و می توانید آن را بنوشید.

ashpazi-ba-ton3

شوید برنج با ماهی تن

شوید پلو با ماهی تن یکی دیگر از غذاهای خوشمزه ای است که می توان با کنسرو ماهی تن درست کرد. برای تهیه این غذای عالی و راحت، برنج را یکی دو ساعت در نمک خیس کنید، سپس نیم پز کنید و آبکش کنید.

یک پیاز تند عالی، یک یا دو حبه سیر له شده، ماهی تن و شوید تازه یا خشک را با هم مخلوط کنید و روی برنج بریزید و بگذارید استراحت کند. شوید برنج را با ماهی تن با سالاد شیرازی بخورید و از خوردن آن لذت ببرید.

ashpazi-ba-ton2

اگر به آشپزی علاقه دارید، صفحه آشپزی در سایت شایانوز را از دست ندهید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=277174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.