افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

زادمهر: من از همه لحاظ به یحیی گل محمدی اعتماد دارم

  • کد خبر : 27694

پیشکسوت پرسپولیس از سرمربی این تیم حمایت کرد. محمدرضا زادمهر در گفت و گو با برنا با اشاره به عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی گفت: یحیی گل محمدی را از همه لحاظ قبول دارم و مطمئنم بهترین تصمیم ها را برای پرسپولیس گرفته است. در حال حاضر به تیم نزدیک نیستیم و از […]

پیشکسوت پرسپولیس از سرمربی این تیم حمایت کرد.

محمدرضا زادمهر در گفت و گو با برنا با اشاره به عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی گفت: یحیی گل محمدی را از همه لحاظ قبول دارم و مطمئنم بهترین تصمیم ها را برای پرسپولیس گرفته است. در حال حاضر به تیم نزدیک نیستیم و از اخبار دور هستیم. بدون شک کادرفنی به سرپرستی یحیی بهترین بازیکنان فصل جدید پرسپولیس را انتخاب کرده است.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده در نقل و انتقالات تاکید کرد: نسل جدید فوتبال مطالبات و انتظارات خاصی دارد. در گذشته شرایط کاملاً متفاوت از امروز بود و در سال های اخیر شرایط تغییر کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ورزشکاران به خصوص فوتبالیست های نسل جدید مشکلات خاص خود را دارند و به نظر می رسد بسیاری از مدافعان کناری فعلی فوتبال ما دچار مشکلاتی شده اند.

زادمهر درباره قانون سقف قراردادها در فصل جدید گفت: من این قانون را قبول ندارم. تصمیم مربی هر تیم برای جذب بازیکن مورد نظر است. به نظر من اگر بازیکن گران قیمتی به تیمی جذب شود می تواند برای آن تیم مشکل ایجاد کند. به نظر من ستاره های تیم ها مثل مهدی طارمی و سردار آزمون باید خارج از ایران بازی کنند چون هیچ تیمی در ایران توان خرید این ستاره ها را ندارد.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)