افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

آرزوی ما این است که پیوند دوستانه با همسایگان گسسته نشود.

  • کد خبر : 276824
آرزوی ما این است که پیوند دوستانه با همسایگان گسسته نشود.

به گزارش بازار، در این دیدار علی باقری با بیان اینکه یکی از محورهای رایزنی امروز (دوشنبه) با وزیر امور خارجه عمان مربوط به موضوع غزه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه بوده است، اظهار داشت: در این نشست با حضور وزیر امور خارجه عمان در ارتباط با غزه و جنایات رژیم صهیونیستی است. […]

به گزارش بازار، در این دیدار علی باقری با بیان اینکه یکی از محورهای رایزنی امروز (دوشنبه) با وزیر امور خارجه عمان مربوط به موضوع غزه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه بوده است، اظهار داشت: در این نشست با حضور وزیر امور خارجه عمان در ارتباط با غزه و جنایات رژیم صهیونیستی است. هر دو طرف بر سر این موضوع توافق کردند که باید تلاش‌های جدی‌تر، جدی‌تر و مستمر برای توقف این جنایات و تلاش جدی‌تر برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه انجام دهیم.

ایران و عمان برای توقف جنایات غزه همکاری جدی خواهند داشت
علی باقری تصریح کرد: در این راستا ایران و عمان مانند سایر زمینه ها همکاری جدی خواهند داشت.

ما از نوع نگاه و رویکرد برادران عمانی خود قدردانی می کنیم.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود در دیدار مشترک با «بدر بن احمد البوسعیدی» از وزیر امور خارجه عمان به دلیل ابراز همبستگی با دولت و ملت ایران و همچنین حضور هیئت عمانی در این نشست قدردانی کرد. وی در مراسم تشییع و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان و یارانشان در چهارشنبه هفته گذشته اظهار داشت: دوستان عمانی ثابت کرده اند که دوستان پایدار و برادر صمیمی مردم و دولت ایران هستند و ما در ایران قدردان این نوع نگرش و رفتار هستیم. رویکرد برادران عمانی ما.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سیاست خارجی در دکترین دولت آیت الله رئیسی جایگاه ویژه ای داشت و یکی از خلأهای اصلی در این دکترین بحث سیاست همسایگی در دیدار با مقامات ایرانی از جمله این موارد بود آنها را با همسایه ها صداقت، هوشمندی و خلاقیت خود را به سایر طرف ها نشان دادند و یادم هست برای این هیئت ها در پایان دیدار با آقای رئیسی رویکرد مثبت دولت جدید برایشان مشهود و ملموس بود. .

ما در راه تقویت روابط دوستی، برادری و ارتقای همکاری های چندجانبه با همسایگان خود هستیم.
وی با بیان اینکه امروز در مسیر تحکیم پیوندهای دوستی، برادری و ارتقای همکاری های چند جانبه با همسایگان هستیم، خاطرنشان کرد: اراده ما این است که پیوند دوستانه با همسایگانمان گسست نشود و تلاش جدی داریم. در مسیر درست باشیم، بیایید با همکاری همه کشورهای منطقه به سمت منطقه امن حرکت کنیم و این مسیر را ادامه دهیم.

ابتکار دولت آیت الله رئیسی برای تحکیم روابط دوستی و همکاری همسایگان، دستاورد بزرگی برای ملت ایران است.
سرپرست وزارت امور خارجه با بیان اینکه تنها راه دور نگه داشتن بیگانگان از منطقه، تقویت روابط دوستی و همکاری بین همسایگان است، گفت: امروز با همه خوشحالی و موفقیت این اقدام دولت، آیت الله رئیسی را در اختیار داریم. در حالی که او در میان ما نیست، این یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=276824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.