افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

ترند لاک ناخن 2024 / تابستان طرح های زیادی دارد که بی پایان است، اما اینها محبوب ترین ها هستند

  • کد خبر : 276680
ترند لاک ناخن 2024 / تابستان طرح های زیادی دارد که بی پایان است، اما اینها محبوب ترین ها هستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در آخرین ماه از فصل زیبای بهار هستیم، اما هر روز خدا زندگی جدیدی است که انسان نباید آن را از دست بدهد. پس امروز آن را دریابید و به فردا فکر کنید. بهار و تابستان فصل هایی هستند که نماد رنگ و طراوت هستند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در آخرین ماه از فصل زیبای بهار هستیم، اما هر روز خدا زندگی جدیدی است که انسان نباید آن را از دست بدهد. پس امروز آن را دریابید و به فردا فکر کنید. بهار و تابستان فصل هایی هستند که نماد رنگ و طراوت هستند. در این دو فصل رنگ های شاد و روشن در شدیدترین حالت خود هستند و اگر فردی رنگ های تیره بپوشد قطعا از این فصل ها فاصله گرفته است! رنگ ها می توانند تاثیر خود را در استایل خانم ها بیشتر از آقایان نشان دهند. زیرا خانم ها در ظاهر و استایل خود از وسایلی مانند شال و روسری، مانتو و شلوار، کیف و کفش، آرایش و لاک ناخن استفاده می کنند. حتی اکسسوری هایی که خانم ها می پوشند نیز می توانند رنگی باشند، در حالی که استایل مردانه کمتر از این رنگ ها استفاده می کند. لاک ناخن یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل هر فرد به حساب می‌آید که می‌تواند یکی از مهم‌ترین بخش‌های رنگ‌آمیزی ظاهر یک خانم باشد. لاک های ناخن در انواع طرح ها و رنگ ها موجود است که در این مقاله قصد داریم با تابستان آنها آشنا شویم. پس با ما همراه باشید زیرا مدل دوست داشتنی را خواهیم دید.

لاک ناخن طرح میوه تابستانی.

در تابستان هم رنگ و هم میوه ها زیباست. میوه های تابستانی نیز رنگ های شادی دارند که می توان از آنها به عنوان طراحی ناخن استفاده کرد. طرح هایی مانند هندوانه، آناناس و توت فرنگی می توانند حس طراوت و خنکی را به افراد القا کنند. این طرح و نقش های پر جنب و جوش و جذاب برای لاک بسیار مورد توجه است.

لاک ناخن تابستانی

لاک ناخن نئون

سبک نئون ساخته شده برای تابستان. استفاده از رنگ های نئونی مانند نارنجی، سبز و صورتی می تواند جلوه ای خاص و پرانرژی به ناخن های شما ببخشد. اگر به اندازه کافی شجاع هستید از این رنگ ها غافل نشوید و به دستان خود نشاط ببخشید. این رنگ ها در زیر نور خورشید به زیبایی می درخشند و در شب نیز درخشان هستند.

لاک ناخن تابستانی

گل های استوایی حس طراوت و گرما را به لاک ناخن می دهند

گل های برفی زیبایی منحصر به فردی دارند. طرح های الهام گرفته شده از گل های استوایی مانند ارکیده و هیبیسکوس، ناخن های شما را منحصر به فرد می کند. این سبک ها حس تعطیلات جزیره گرمسیری را با رنگ های گرم تابستانی منتقل می کنند.

لاک ناخن تابستانی

طراحی لاک ناخن را به اعماق آب ببرید، طرح های دریایی

طبیعت پر از الهام و طرح است. به هر سمتی که نگاه کنید می توانید حکاکی های زیبایی را ببینید. برای لاک ناخن، می توانید در عمق آب خیس کنید. با استفاده از مدل‌هایی که سبک دریایی دارند، مانند موجودات دریایی یا صدف‌ها، مرجان‌ها و ستاره‌های دریایی، ظاهر جدیدی به ناخن‌های خود بدهید. رنگ های آبی و سفید در این سبک طراحی اهمیت ویژه ای دارند.

لاک ناخن تابستانی

طرح های هندسی رنگارنگ برای مینیمالیست ها.

تابستان پر از هیجان است. با انتخاب طرح های هندسی و بارگذاری رنگ هایی مانند زرد، نارنجی، سبز، آبی، صورتی و … می توانید به ناخن های خود ظاهری مدرن و شیک ببخشید. این طرح ها برای افرادی که ناخن های مینیمال دوست دارند فوق العاده ایده آل و جذاب هستند.

لاک ناخن تابستانی

لاک ناخن با طرح های رنگارنگ گل.

در میان دیگر طرح‌ها و طرح‌های تابستانی و البته بهاری، گل‌های کوچک و رنگارنگی وجود دارند که می‌توانند در زمینه‌ای روشن یا شفاف بی‌نظیر به نظر برسند. این سبک یکی از محبوب ترین لاک ها به حساب می آید که ظرافت و زیبایی را در دست ها ایجاد می کند.

لاک ناخن تابستانی

طرح های آبرنگ محبوب ترین سبک تابستانی هستند

تکنیک های اورکالرینگ نیز یکی از جدیدترین روش های زیباسازی لاک در طراحی ناخن محسوب می شود که بسیار هنرمندانه است. در واقع ترکیب رنگ های مختلف جلوه ای نرم و دلنشین به ناخن های شما می دهد که بسیار خلاقانه است.

لاک ناخن تابستانی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=276680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.