افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

چالش های طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت بررسی می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 276543
چالش های طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت بررسی می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی نوبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی در هفتاد و هفتمین جلسه ستاد مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: از ابتدای طرح کاشت یک میلیارد درخت تلاش های زیادی انجام شده است. اجرای فرآیند این طرح و نهالستان هایی که به سمت رهاسازی می رفتند به لطف این طرح بازسازی و تجهیز […]

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی نوبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی در هفتاد و هفتمین جلسه ستاد مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: از ابتدای طرح کاشت یک میلیارد درخت تلاش های زیادی انجام شده است. اجرای فرآیند این طرح و نهالستان هایی که به سمت رهاسازی می رفتند به لطف این طرح بازسازی و تجهیز شدند و اکنون این نهالستان ها در سراسر کشور توانسته اند بیشترین ظرفیت تولید نهال را داشته باشند.

وی افزود: طرح مردمی کاشت میلیاردی قطعا در مسیر اجرای خود با مشکلات، موانع و آسیب هایی مواجه است و در همایشی که به زودی برای شناسایی آسیب های این طرح با حضور ستاد و مدیران استانی برگزار می شود. در یکی از استان های کشور موانع و مشکلات آنها بررسی می شود.

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تاکید کرد: اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله مزایای فراوانی به همراه داشته است، به گونه ای که مشارکت اقشار مختلف جامعه، نهادها و سازمان ها در کشور را به همراه داشته است. مردم و منابع طبیعی را که افکار عمومی معرفی کرده است بسیار بهبود بخشیده است.

نوبخت بر حل چالش های پیش روی این طرح تاکید کرد و یادآور شد: در طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله تلاش شد از مشارکت حداکثری و توانمندی همه اقشار جامعه استفاده شود و در این راستا سازمان از ظرفیت استفاده کرد. نمایندگان برای نظارت بر اجرای طرح. در تمام استان ها توسط سازمان های مردم نهاد استفاده می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=276543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.