افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

خبر جدید همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی

  • کد خبر : 276471
خبر جدید همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی

تامین اجتماعی به جز دریافت بخشی از بدهی خود از دولت سهمی از اعتبار تناسبی ندارد. به گزارش صبح امروز، نگاهی به تخصیص اعتبارات صندوق بازنشستگی در سال 1403 نشان می دهد که تامین اجتماعی به جز امکان دریافت بخشی از بدهی خود، سهمی از تناسب و اعتبارات حمایتی دولت ندارد. همچنین نقدی نیست و […]







تامین اجتماعی به جز دریافت بخشی از بدهی خود از دولت سهمی از اعتبار تناسبی ندارد.





به گزارش صبح امروز، نگاهی به تخصیص اعتبارات صندوق بازنشستگی در سال 1403 نشان می دهد که تامین اجتماعی به جز امکان دریافت بخشی از بدهی خود، سهمی از تناسب و اعتبارات حمایتی دولت ندارد. همچنین نقدی نیست و به سرعت قابل نقد شدن است. قرار است این اعتبارات بین صندوق های بازنشستگی دولتی توزیع شود.

دولت در حمایت از صندوق های بازنشستگی در بودجه 1403 مبلغ 453 میلیارد تومان اختصاص داد که 256.5 میلیارد تومان آن به صندوق بازنشستگی کشوری اختصاص دارد و 32 میلیارد تومان از این منابع برای کمک به صندوق تامین اجتماعی نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است. همچنین 14.3 هزار میلیارد تومان برای صندوق بازنشستگی فولاد و وزارت اطلاعات تعیین شده است.

در عین حال در لایحه دولت 50 هزار میلیارد تومان برای کمک به تناسب حقوق بازنشستگان صندوق های نظامی و فولادی 3 کشور از محل مالیات بر ارزش افزوده در نظر گرفته شده است.

دولت مبلغ 130 هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی حسابرسی نهایی خود به سازمان تامین اجتماعی و تناسب حقوق و همچنین حفظ قدرت خرید بازنشستگان تامین اجتماعی اختصاص داده است و این تنها اعتباری است که تاکنون انجام شده است. برای این صندوق مادر در نظر گرفته شده است.

منبع: ایلانا







لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=276471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.