روزبه حصاری وی متولد 12 بهمن 1366 در تهران بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون، موسیقیدان و خواننده ایرانی است. او در رشته مهندسی صنایع فارغ التحصیل شد و کار خود را با تئاتر آغاز کرد تا اینکه پس از گذراندن کلاس بازیگری وارد سینما و تلویزیون شد. .

روزبه حصاری

روزبه حصاری که به تازگی از ناحیه زانو آسیب دیده و اتفاقاتی که برایش در فرودگاه اهواز افتاده است، داستان کوتاهی را در قالب فیلم کوتاه منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

داستان شلوارک اینجا در فرودگاه اهواز است و من مثل همیشه به همه چیز می خندم، حتی در شکمم. بعد از آسیب تقریباً جدی از ناحیه زانو در پروژه جدیدمان در خوزستان عزیز و بعد از چند جلسه فیزیوتراپی توسط یک تیم خوب و دوست داشتنی خوزستان به این نتیجه رسیدیم که برای تکمیل درمان باید سریعا به تهران برگردم، اما من و پروژه کمی خوش شانس بودیم زیرا روزی که قرار بود جلوی نرم افزار باشم تصادف رخ داد. دوربین برای چند روز شروع کنیم و به سرعت به فیلمبرداری برگردیم. من توانستم تمام وجودم را در سکانس های باقی مانده بگذارم و بعد از مراحل غربالگری زمانی، وقتی می خواستم وارد فرودگاه شوم، افسر فرودگاه به من گفت: “نمی تونم اجازه بدم بری” بعد یادم افتاد که چی بود. یک پرواز داخلی و من گفتم: “چرا؟” گفت اینجا من یه سوال میپرسم چرا شورت میپوشی؟ گفتم: معلوم نیست؟ یادم آمد که نباید بپرسم، گفتم: چون زانوم زخمی شده، پانسمان کردم، پایم در آتل است، ورم کرده، زانوم خم نمی شود، فکر کردم باید می دیدی. ” این، اما او فقط شورت را دید “ما اینجا نماندیم که شما راحت باشید و شورت بپوشید!” من طور دیگری فکر می کردم، فکر می کردم خیلی ها در خیلی جاها خوشحال می شوند تا خیلی های دیگر راحت باشند، مانند پزشکان، افسران پلیس، کارگران، هنرمندان و تاجران و غیره. گویی راحتی از. بقیه هنوز براش مهم بودند، گفت: ولش کن! من بودم! پ.ن: در فرصت مناسب پروژه جدید را به اطلاع شما خواهیم رساند. پ.ن۲: روند بهبودی زانوی من با تیم پزشکی خوب ادامه دارد و تحت کنترل است. پ.ن3: دو تا از فیلم های مورد علاقه من “شومه” و “عزیز”. در جشنواره اقوام ایرانی نتوانستم به اولی برسم، امیدوارم به دومی برسم یا علی.

روزبه حصاری