افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

هشدار تشدید بارندگی و خسارت به محصولات کشاورزی در 3 استان کشور – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 276204
هشدار تشدید بارندگی و خسارت به محصولات کشاورزی در 3 استان کشور – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

امین حسین نخسینه کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر، با توجه به تشدید بارندگی ها و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی در بیشتر مناطق کشور، برای ۱۲ استان کشور هشدار نارنجی صادر کرد. بعد از ظهر امروز در استان‌های شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، مناطقی از اردبیل، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی […]

امین حسین نخسینه کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر، با توجه به تشدید بارندگی ها و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی در بیشتر مناطق کشور، برای ۱۲ استان کشور هشدار نارنجی صادر کرد. بعد از ظهر امروز در استان‌های شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، مناطقی از اردبیل، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و همچنین استان‌های مرکزی، قم، نیمه شمالی اصفهان و یزد، بخش‌هایی از در ارتفاعات مرکزی زاگرس واقع در جنوب غرب و غرب کشور گاهی ابری افزایش می یابد. رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعدازظهر پیش بینی می شود. البته افزایش گرد و غبار و تگرگ به ویژه در شمال اصفهان و دامنه های جنوبی البرز مرکزی دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی در ادامه تاکید کرد: در ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده و بعد از ظهر در ارتفاعات واقع در شمال غرب، روز سه شنبه در سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی سمنان و در ارتفاعات البرز شرقی بارش باران پیش بینی می شود. طوفان و وزش باد شدید موقت در غرب خراسان رضوی رخ می دهد.

وی افزود: همچنین طی سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و گرده گل پیش بینی می شود و از روز سه شنبه در اکثر مناطق کشور افزایش دما مشاهده می شود.

نخسینه تصریح کرد: برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هوای آرام و پایدار در کشور برقرار است و تنها در بعدازظهر در استان های دامنه شمالی، البرز مرکزی و شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش دما وجود دارد. ابر و رگبار پراکنده

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=276204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.