افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

ظرفیت بی نظیر خط ساحلی کشور برای سرمایه گذاری در حوزه آبزی پروری

  • کد خبر : 27565
ظرفیت بی نظیر خط ساحلی کشور برای سرمایه گذاری در حوزه آبزی پروری

به گزارش بازار، محمدعلی نیکبخت با اشاره به توانایی منحصر به فرد استان های شمالی در زمینه سرمایه گذاری در زمینه صید و پرورش ماهی گرم آبی و سرد، اظهار داشت: با توجه به وجود نوار ساحلی، شمال کشور. و استان های جنوبی کشور بهترین موقعیت را برای سرمایه گذاری در میادین فراساحلی دارند چرا […]

به گزارش بازار، محمدعلی نیکبخت با اشاره به توانایی منحصر به فرد استان های شمالی در زمینه سرمایه گذاری در زمینه صید و پرورش ماهی گرم آبی و سرد، اظهار داشت: با توجه به وجود نوار ساحلی، شمال کشور. و استان های جنوبی کشور بهترین موقعیت را برای سرمایه گذاری در میادین فراساحلی دارند چرا که باعث اشتغال و رشد اقتصادی در منطقه می شود.

وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از پژوهشکده بین المللی ماهیان خاویاری چابکسر از رتبه اول گیلان در تولید خاویار خبر داد و گفت: استان گیلان رتبه اول تولید خاویار و رتبه دوم تولید گوشت ماهی در کشور را دارد. 1000 قطعه بچه ماهیان خاویاری در کشور تولید می شود.این استان موجود می باشد.

نیکبخت با بیان اینکه صید و پرورش انواع ماهیان خاویاری یکی از مشاغل اصلی مردم گیلان است، اظهار کرد: ماهیان خاویاری دریای خزر در دنیا بی نظیر بوده و هر ساله صادر می شود. ماهی. به کشورهای هم مرز خزر.

نیکبخت با اشاره به ظرفیت بالای مزرعه پرورش ماهیان خاویاری گیلان و استان های شمالی افزود: مزرعه پرورش ماهیان خاویاری گیلان ظرفیت یک هزار و 571 تن گوشت ماهیان خاویاری و 8.24 کیلوگرم خاویار را دارد.

وزیر جهاد کشاورزی پیش از این در بازدید از مزرعه پرورش میگو در شهرستان گمیشان استان گیلان گفته بود: باید بستر لازم را برای توسعه سرمایه گذاری در حوزه شیلات فراهم کنیم تا این بخش به منبع درآمد و صادرات تبدیل شود. بخش گرا

نیکبخت تصریح کرد: صیادی یکی از بخش هایی است که از ظرفیت های سرمایه گذاری، تولید و اشتغال، صادرات و ارز بالایی در حوزه کشاورزی برخوردار است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.