افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

صداوسیما حسن روحانی و لاریجانی را هم توهین کرد!

  • کد خبر : 275576
صداوسیما حسن روحانی و لاریجانی را هم توهین کرد!

| ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ ۱۳:۲۸:۰۵ | | سانسور تصویر روحانی در حین نمایش احمدی نژاد در حالی است که طی روزهای اخیر مجموعه ای از اتهامات بین یکی از روزنامه نگاران و یکی از مجریان معروف صدا و سیما شهره مبنی بر ارتباط سیاسی خاص با وکیل احمدی نژاد رد و بدل شده است که به دلیل […]

|

۱۴۰۳/۰۳/۰۶ ۱۳:۲۸:۰۵

|

|





سانسور تصویر روحانی در حین نمایش احمدی نژاد در حالی است که طی روزهای اخیر مجموعه ای از اتهامات بین یکی از روزنامه نگاران و یکی از مجریان معروف صدا و سیما شهره مبنی بر ارتباط سیاسی خاص با وکیل احمدی نژاد رد و بدل شده است که به دلیل اخلاقیات موجب تعجب شده است. بار





|

۱۴۰۳/۰۳/۰۶ ۱۳:۲۸:۰۵

بخش خبر ساعت 14 شبکه اول سیما و در گزارشی از مراسم تشییع در حسینیه امام خمینی (ره) محل دیدارهای مردمی رهبری و با حضور ایشان در مراسم ختم رئیس جمهور فقید، تصویری را پخش نکرد. . حسن روحانی رئیس جمهور سابق در کنار علی لاریجانی رئیس سابق شورای اسلامی. در آن زمان عکس محمود احمدی نژاد دیگر رئیس جمهور سابق پخش شد.

به گزارش عصر ایران، اگرچه هیچ یک از سه رئیس جمهور سابق ایران (سید محمد خاتمی، محمود احمدی نژاد و حسن روحانی) در مراسم تشییع سید ابراهیم رئیسی شرکت نکردند، اما هر سه در همان ساعات اولیه پیام تسلیت صادر کردند. و یکی از بستگان جاتمی توضیح داد که او نمی تواند حضور یابد. او توضیح بیشتری نداد و از کلمه “ممنوع” استفاده نکرد.

تصویر روحانی در حین نمایش احمدی نژاد در حالی سانسور می شود که طی روزهای اخیر مجموعه ای از اتهامات بین یک روزنامه نگار و صداوسیما شهره سلبریتی مبنی بر ارتباط سیاسی خاص با وکیل احمدی نژاد رد و بدل شده است که دلایلی برای بار اخلاقی ارائه می دهد.

تنفر صدا و سیما از روحانی به این سانسور خلاصه نمی شود. وی در همین گزارش با زنی مصاحبه کرد که در آن وی گفت که تنها رهبران دوران ریاست جمهوری ایشان شهید رجایی و آقای رئیسی در بین روسای جمهور محبوب بوده اند و برای تمجید از رئیس جمهور با دو استثنا، سلف خود را تکذیب کرده است.

این در حالی است که شهید رجایی تنها 40 روز رئیس جمهور بود و رهبری وی بر دولت مربوط به دوره نخست وزیری تابستان 59 تا تابستان 60 است نه ریاست جمهوری. از سوی دیگر، روابط نزدیک رهبری با هاشمی رفسنجانی در دوران ریاست جمهوری (از سال 68 تا 76) و عبارتی که صبح روز 11 خرداد 1395 در پاسخ به سوال کامران نجف زاده درباره ایشان گفتند، فراموش نشده است. .

به هر حال اگر توجیه سانسور چهره روحانی و لاریجانی به دلیل احتمال کاندیداتوری روحانی باشد، این احتمال برای احمدی نژاد نیز وجود دارد. همچنین لازم به یادآوری است که این گزارش یک کار رسانه ای است و نباید تفاوتی در اطلاع رسانی حضور دو رئیس جمهور سابق وجود داشته باشد.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=275576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.