افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

یوسفی: پرسپولیس به مدعیان درس بازگشت داد/ می دانستم استقلال قهرمانی نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 275415
یوسفی: پرسپولیس به مدعیان درس بازگشت داد/ می دانستم استقلال قهرمانی نیست – پرسپولیس نیوز

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: نیمه اول بازی پرسپولیس تحت تاثیر گل زودهنگام استقلال خوزستان بود. در غیر این صورت، تیم خوزستانی هرگز نمی تواند آن نتیجه را در یک نیمه تکرار کند. رحیم یوسفی، بازیکن سابق این تیم درباره دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان و نتیجه 4 بر 3 شاگردان آسمارویرا گفت: طبیعتا وقتی پرسپولیسی […]

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: نیمه اول بازی پرسپولیس تحت تاثیر گل زودهنگام استقلال خوزستان بود. در غیر این صورت، تیم خوزستانی هرگز نمی تواند آن نتیجه را در یک نیمه تکرار کند.

رحیم یوسفی، بازیکن سابق این تیم درباره دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان و نتیجه 4 بر 3 شاگردان آسمارویرا گفت: طبیعتا وقتی پرسپولیسی ها در مقابل دیدگان خود گل زودهنگام می خورند تا حدی تعجب می کنند اما من نیستم، بیایید توقع نداشته باشیم این درگیری آنقدر بزرگ و قوی باشد که تیم ما هر چند وقت یکبار سه گل بزند.

وی افزود: بعد از گل اول استقلال خوزستان تیم ما کاملا متلاشی شده بود و هیچکس تمرکز نداشت، دیدیم که تمرکز در نیمه دوم برگشت و چطور توانستیم 4 گل به استقلال خوزستان بزنیم که سه گل به ما زد. نیم ” مطمئن شوید که این نتیجه نیمه اول برای همیشه تکرار نمی شود. پرسپولیس، پرسپولیس واقعی نیمه دوم بود. چنین تیمی در هفته های قبل با ورود به زمین رقیب خود را تکانی می داد اما متاسفانه در نیمه اول این شرایط به وجود نیامد.

یوسفی در مورد اینکه اخراج کارت زرد بازیکن استقلال خوزستان نادرست بوده است، گفت: بازیکنی که بدون کنترل به پای بازیکن پرسپولیس پرت می شود، لغزش یا ضربه عمدی فرقی نمی کند. در همین حرکت استخوان پای بازیکن پرسپولیس شکست. فکر می کنم داور کارت درست را داد و بازیکن استقلال خوزستان مستحق اخراج بود. کسانی که این حرف ها را می زنند قطعا به خاطر فشار حاصل از بازی پرسپولیس است.

بازیکن باسابقه سرخ پوشان تهرانی با اشاره به بازگشت قدرتمند این تیم در نیمه دوم خاطرنشان کرد: کسانی که در هفته های اخیر شایعات بازگشت را مطرح می کردند، حالا باید به تماشای بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان بروند تا نحوه بازگشت را یاد بگیرند. . تیمی که در 30 دقیقه بازی را 3-0 بر 4-3 واگذار کرد و برنده و لیدر زمین را ترک کرد قطعا فشار زیادی به تیم پیشرو قبلی و هوادارانش وارد کرده است.

یوسفی ادامه داد: با توجه به بازی های نیمه و نیمه هفته های قبل استقلال به دوستان و اطرافیانم گفتم که این تیم در حد قهرمانی نیست اما پرسپولیس مثل یک قهرمان فوتبال بازی می کند. حالا پرسپولیس با این وضعیت بالای جدول دست نیافتنی شده، دو بازی اخیر را برده و صددرصد قهرمان شده است. دوستان تمام تلاش خود را برای فصل های بعدی انجام می دهند، شاید بتوانند قهرمان شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)